Tuesday, April 1, 2008

Happy birthday to me!!!


Σαν σήμερα , 1η Απριλιου πριν από 20 χρόνια ήρθε στη ζωή ένα αξιαγάπητο και αξιολάτρευτο πλάσμα, δηλ. εγώ...΄Εντάξη θα κόψω κάτι μιας και παρα είμαι υπερβολικός. Θα μου πείτε βρήκες και συ μέρα για να γεννηθείς βρε παιδί μου....Τι να κάνω, με περιμένανε από τις 23 Μαρτίου και βγήκα σα σημερα ,και πάλι δεν ήθελα να βγω ( ίσωw κάτι να ήξερα καλύτερα).
Ότι έγραφα παρακάτω ξεχάστε το ,τουλ για σήμερα... Δε ξέρω αλλά πετάω από τη χαρά μου.. Ίσως να φταίει που έχω γενέθλια, ίσως το ότι πέρασα το εργαστήριο ηλεκτρονικής με 10 , ναι το πρώτο μου δεκάρι σε εργαστήριο, ίσως γιατί πήρα το πιο τέλειο δώρο που ήθελα από την καρδούλα μου, ίσως όλα μαζί.... Σήμερα όλα μου φαίνονται τέλεια και ιδανικά..Θέλω να γελάω συνέχεια και να λέω στους άλλους πόσο τους αγαπάω ;D.. ..
Υ.Γ. thogia εμπνέομαι από το δικό σου ποστ για τα γενέθλια και από την ιδέα , να βάλω τη φωτογραφία από τα πρώτα μου γενέθλια...
Y.Γ 2 Μπορεί να γεννήθηκα πρωταπριλιά , αλλά δε λέω ψέματα ποτέ , όλως περιέργώς... Αυτό το λέω σε περίπτωση που αναρρωτηθείτε... ;D

6 comments:

Because of you... said...

Χρονια σου Πολλα Πολλα Καπετανια μου!!!

Να σε χαιρομαστε !

ΠΟλυχρονος και παντα με ανθρωπους που σ' αγαπανε και σε νοιαζονται καισ ε καθοδηγουν στην πιο ευχαριστη πορεια της ζωης!!

Χαζη μερα να γεννηθεις.. Αν εμενα πχ γεννουσε εκεινη τη μερα η αδερφη μου και μ' επαιρνε τηλ για να παω... ουτε που θα την πιστευα!!

ΠΟλλες γλυκες καλημερες!

Περιμενω κερασμα....

Nick said...

Πλλλλλάκα ρε με κάνεις;

Ωραία μέρα για γεννέθλια! Το λες και δεν σε πιστεύει κανείς! :p

Να τα χιλιάσεις ρε! [και να γλυτώσεις από την καταστροφή που θα προκαλέσει ο LHC! χαχαχα!]

Anonymous said...

xronia polla kai internetika kwsta na se xairomaste!!!!

Kleine wolke said...

Χρόνια πολλά Κωνσταντίνε! Εύχομαι να είναι ευτυχισμένα και δημιουργικά :)

Anonymous said...

Χρόνια σου πολλά αντράκι μου, ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι!!! Εγώ την ημέρα γέννησής σου την βλέπω αλλιώς: Είσαι φάρσα από μόνος σου..!! Χαχα, πλακίτσα εννοείται!! Μια χαρά σου πήγε η μέρα, πολύ καλό αυτό!!! Άντε, χαμογέλα και λίγο, είναι η αρχή καλών γεγονότων, έτσι να το δεις!!! ;-) Πιες και για 'μας όποτε το γιορτάσεις!!! Κι η καρδούλα σου μια χαρά ξηγήθηκε όμως!!! Χαχα!!! Καλό σου βράδυ, πολύχρονος και πάλι!!
ΥΓ: Ό,τι καλύτερο να αποτελώ έμπνευση.. (πλάκα κάνω..Πάλι..)

Captain_nemo said...

@because of youΧαζούλική, αλλά μ'αρέσει γιατί έχει κάτι το ιδιαίτερο. Το κέρασμα, όποτε θες, και ότι θές, από καφέ μέχρι παρτάκι.;D
@radikal
Για αυτό το λέω σε όλους κανένα μήνα πιο πριν για να μη μου λέν ότι τους λέω ψέματα..;Ρ
Δε το φοβάμαι εγώ το LHC ορέ.. χαχα
@nightmare
Αντωνάκη, εμέις τα είπαμε το πρωί :)
@Kleine wolke
Nα σαι καλά , χρωστάω κέρασμα. Ελπίζω να σε δω στο χωριό, ή έστω ένα καφέ στη νεφέλη...:D
@thogia
ΝΑι θέλω να το πιστεύω απόλυτα αυτό!Τελικά ίσως όλα να μην είναι τόσο χάλια όσο πίστευα...
Το ξέρεις ότι μ' αρέσει να εμπνέομαι από δημιουργικούς ανθρώπους.


Υ.Γ. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας, και ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να σας κεράσω το κέρασμα που σας χρωστάω!!
;D