Tuesday, April 8, 2008

Να παίξω και γω?


Άσχετο, εν μέσω προόδων τελικά θα είμαι ο μοναδικός που δε θα προοδεύσει, να μου το θυμηθείτε! Τέσπα, μετά από τη απαραίτητη γκρίνια , θα απαντήσω με χαρά και με όλη μου τη σουρεαλιστική μου υπόσταση (, σωστά το είπα? χου νοουςς??) , θα πάρω και εγώ μέρος στο παιχνιδάκι που άρχισαν οι συμπλογκιστές μου, δεχόμενος την πρόταση της Κleine Wolke.
Βtw σιγά μη ξαναγράψω τις ερωτήσεις...Να τις κάνω copy-paste ?
1: Γιατί κλαις;
Δε ξέρω, ανάλογα με το πως θα μου τη δώσει..
2: Γιατί δεν κλαίς;
Γιατί θυμώνω εύκολα και νευριάζω, κι αν γίνει αυτό τότε κλαίνε οι άλλοι.
3: Πού είναι ο βάλτος;
Εξαρτάται από τα μυστικά...Δε κάνει να σου πω..
4:Ποιός και πού είναι ο δεσμοφύλακας; Της ψυχής μου , εγώ.. Τώρα το που είμαι εγώ , προς το παρόν θεσσ/νικη.
5:Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Στο βάθος της καρδιάς μου, αν και τελυταία ανακαλύπτω ότι αυτή η άβυσσος δεν είναι και τόσο βαθιά όσο θα ήθελα να πιστεύω...
6:Περιφρονείς κάτι;
Αυτούς που μισώ..
7:Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Ναι!!!!
8:Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης";
Γιατί υπάρχουν αυτοί που τα αγοράζουν..
9:Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά απ'την προηγούμενη ερώτηση; Δε γνωρίζω , δεν απαντώ.Άλλη ερώτηση?
10:Do you remember revolution;
Το resolution ξερω.. Σου κάνει?
11:Θα ανέβαινες σε ένα βουνό αν το επέβαλλε το ωροσκόπιό σου;
Πρόσεξε, μιλας σε ένα φυσικό... Ευτυχώς πέρασα την αστρονομία..
12:Θα σκότωνες τον παππού σου αν το τζάμι δεν έσπαγε απ'τον πάγο;
Δε ξέρω, μπορεί..
13:Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Αν νευρίαζα..
14:Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ'το νόμο;
Εξαράται, αν με έπιανε να την δένω από το λαιμό μου?
15:Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε τα μεσάνυχτα από την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Αν είμουν άστεγος και ήθελα ΄΄ενα μέρος να κοιμηθώ ( δες κρατητηριο) ναι , με 1000!!!!
16:Θα σκότωνες τον Μπούς αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ; .
και τα ζώα έχουν ψυχή.. Δε τα λυπάσαι?
17:Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ'αστέρια;
Εξαρτάται, θα μου έδινες καραμέλα?
Με όλο το ζαχαροπλαστίο, κάτι γίνεται...
18:Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Μπα , προτιμώ μπαλκόνι, Είναι και της μόδας...


΄Οπως καταλαβαίνετε έχετε να κάνετε με ένα άτομο αναμφιβόλου σοβαρότητας, αλλά μη δίνεται σημασία....

Να κάνω και εγώ πάσα στον Radikal, τον Emperistatomeno ο οποίος επανήλθε δριμύτερος ,τον Seventh , και όποιον άλλον έχει όρεξη για παιχνιδάκια.

3 comments:

Kleine wolke said...

Χαχα! άξιος! ;Ρ
Ευχαριστώ για την τόσο άμεση ανταπόκριση Κωνσταντίνε!
Καλό απόγευμααα! :)

Nick said...

Guys sorry αλλά δεν καταλαβαίνω τις μισές ερωτήσεις! WTF? :p

Ρε μήπως γράφτηκαν κάτω από την επήρεια τίποτα κινέζικων; :W

Riddler said...

Ωραίος, Captain! Η 3 είναι "θεά"!

Γεια!