Thursday, April 17, 2008

Kαλό Πάσχα!



H ώρα είναι 12 παράκάτι και ετοιμάζω βαλίτσες. Αυριο είναι η μεγάλη μέρα που θα πάρω το δρόμο της επιστροφής προς το νησί μου , όπου κα θα περάσω οικογενειακά το πάσχα. Οφείλω να ομολογήσω πως μου έλειψαν οι δικοι΄μου. Από την τελευταία φορά, δηλ.τα Χριστούγεννα , που πήγα έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα και κυρίως εγώ. Θέλω να πιστεύω ότι έχω ωριμάσει κάπως περισσότερο και ότι είμαι πιο αποφασιτικός. Τέσπα, δεν είναι ώρα να σας ζαλίζω με τα εσωτερικά μου. Δεν νομίζω να έχετε την όρεξή μου.
Πάντως αυτές οι δύο εβδομάδες που έρχονται θα πρέπει να είναι επικοδομητικές από άποψη διαβάσματος , μιας και δε θα κάνω το σφάλμα που κάνω κάθε ορά να πάρω τα άπειρα βιβλία μαζί μου και στο τέλος να μη διαβάζω τπτ κουβαλόντας τα τζαμπα τόσες ώρες δρόμο ώς το νησί και ξανά πάλι πίσω. Αυτή τη φορά θα πάρω μόνο 3 μαθήματα τα οποία τα δίνω σε πρόοδο και θέλω να τα περάσω όπωσδήποτε.. Πάντως αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι δεν θα έχω ιντερνετ και έτσι δε θα μπορώ να επικοινωνώ και να ενημερώνω τακτικά το blog μου, μιας και θα πρεπει να κατεβαίνω στη Μύρηνα σε κανένα ίντερνετ καφέ, κάτι που το πολύ πολύ να γίνει κανα δυο φορές μόνο.
Ελπίζω και έυχομαι σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ & ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, και ελπίζω να τα ξαναπούμε άμεσα στις επόμενες 2 εβδομάδες.
ΥΓ1 Kleine Wolke ελπίζω να σε βρω για κανένα καφέ στη Νεφέλη!
YΓ2 η εικόνες είναι λίγο ότι να 'ναι , αλλά έχουν πλάκα!

1 comment:

Anonymous said...

kalo pasxa!!!!!!!!!!
ade twra tha ta leme pio sixna
loufadoros ;)