Thursday, April 24, 2008

Μεγάλη μπουκιά φάε....


Τελικά μάλλον δε θα πρέπει να μιλάω καθόλου. Μέχρι προχθές έλεγα ότι δεν θα είχα καθόλου πρόσβαση στο ιντερνετ όλο το Πάσχα και τελικά έπιασα δουλειά στο πρακτορείο προπο του χωριού μου που είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο ιντερνετ, κι έτσι μπορώ να ενημερώνομαι και να ενημερώνω το μπλογκ μου όποτε επιθυμώ. Αν και έχω την αίσθηση ότι από όλη τη μπλογκοπαρέα ότι έχω απομείνει μόνος μου...
Ελπίζω πάντως παιδιά, όπου κι αν επιλέξατε να περάσετε το Πάσχα σας , να το περάσετε τέλεια και με αυτούς που επιθυμειτε, και προσοχή στο αρνάκι. Εγώ ήδη έχω αρχίσει να έχω τύψεις με το φαγητό της μάνας μου που καταναλώνω...

5 comments:

Kleine wolke said...

Γεια σου Κωνσταντίνε! Εύχομαι να περνάς όμορφα στο χωριό... εγώ τελικά δεν θα έρθω στο νησί, θα περιμένω το καλοκαίρι :)
Μην απογοητεύεσαι βρε τόσο...έτσι είναι οι άνθρωποι στα μικρά μέρη, καλώς ή κακώς. Απλά δέξου το και επικεντρώσου στα σημαντικά, στην οικογένειά σου, στους φίλους σου και στις κρασοκαταστάσεις :Ρ Κάνε και καμιά βουτιά στον Αγιαρμόλα(έτσι μια λέξη, ξέρεις εσύ), ο καιρός θα ανοίξει-λεω εγώ.
Καλές διακοπές και καλή Ανάσταση μικρέ!

Anonymous said...

kwstakh i'm back in thessaloniki kai ston agaphmeno mou ypologisth. ante bes msn na ta poume katholou.

variemai th zwh mou.
dn exw oreksh na diavasw.
thelw h diakopes na krathsoun gia pantaaaaaaaaa

Captain_nemo said...

@Kleine wolke
Mπα, δεν απογοητευομαι, απλά απορώ πως γίνετραι να ειμαστε τόσο στενόμυαλοι. Πάντως για μπανάκι λίγο δύσκολο, μιας και ο καιρός μας κάνει κολπάκια.
@Mata
Με την πρώτη ευκαιρία θαμπώ. Πάντως παρατηρώ ότι άρχισες να επιρεάζεσαι πολύ από μενα... ;Ρ

Anonymous said...

paides kai sta kabasila exei net o basilis sto magazi!!! opote kai ta dika moy xairetismata k eyxes!!!kai tha ta poyme apo konta..etoimasteite gia party animal!!! kisses!!!! xristinaki

Anonymous said...

wooiiiiiii partyyyyyyy
naiiiiiiiiiiiiiiii
pou eisai reeeeeeeee???
ainte gyrna, na sou pw kai ta nea!!
pantws m'aresei pou kata ta alla, exoume kai ta thlefwna.. ante gyriste salonika re paidia...