Thursday, April 10, 2008

Μια ερώτηση προς όλους !


Σήμερα θα κάνω ένα προτότυπο ποστ, στο οποίο θελω να με βοηθήσετε όλοι όσοι μπαίνετε στον κόπο να το διαβάσετε. Θα ήθελα να μου απαντήσετε σε ένα θέμα το οποιο με προβλημάτιζε όλη τη σημερινή ημέρα από φιλοσοφικής απόψεως... Τι θα ήταν αυτό το οποίο θα σας νευρίαζε τόσο σε έναν άνθρωπο, φίλο, γνωστό ή μέλος της οικογένειάς σας που αν σας το έκανε θα τον αποστρεφόσασταν και θα θέλατε να διακόψετε κάθε σχέση μαζί του, ή θα αισθανόσασταν προδομένοι ή αν δεν επηρεάζεστε τόσο εύκολα , απλά ενοχλημένοι? Σας παρακαλώ, αν δεν σας είναι κόπος γράψτε μου στα σχόλια τι θα ήταν αυτό που δεν ανέχεστε να σας κάνουν. Δείτε το σαν μια μικρή στατιστική έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας θα έχουν αρκετό ενδιαφέρον , μιας και θα είναι το πως αισθάνεστε. Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά δείτε το σαν μια πρόκληση και μπείτε στον κόπο και αφήστε ένα σχόλιο πάνω στο θέμα. Θα περιμένω να δω τις απαντήσεις σας με ανυπομονησία,,
Ευχαριστώ προκαταβολικά! :)

5 comments:

Anonymous said...

Τι τρέχει ρε;; Έγινε τίποτα και ρωτάς;;; Είσαι καλά; Κοίτα, δεν μπορώ την αχαριστία, και τα πισώπλατα. Κατά τα άλλα, μπορεί να είμαι απαιτητικός αλλά τα συγχωρώ όλα (σχεδόν).. ;-) Για πες κι εσύ όμως.. Καλή σου νύχτα!

Captain_nemo said...

το πρωί συζητούσα με μια φίλη μου και μου έλεγε κάποιες καταστάσεις από τη ζωή της , οποιες είχαν να κάνουν θέμα με αυτό που ρωταω. Έτσι αρχισα να αναρωτιέμαι, ποια είναι στ' αλ΄θεια τα δικά μου όρια. Ποια είναι η πραγματική γραμμή που μου θέτει το όριο στη ζωή μου σε σχέση με τους άλλους.
Εγώ δεν μπορώ την αδικία και το ψέμα , από τον άλλο. Όταν καταλάβω πως ενώ έχω δίκιο, αδικούμε τότε αισθάνομαι σα να πνίγομαι και θέλω να ξεσπάσω. το έχω κάνει αρκετές φορές με συνέπεια να καταστρέφω τα πάντα γύρω μου, αλλλά δε μπορώ δυστυχώς να αντιδράσω αλλιώ

Anonymous said...

Υπάρχουν αρκετά πράγματα. Το χειρότερο θα ήταν να βρίσει την πολιτική μου ιδεολογία μπροστά μου.

Αυτό από μένα :)

ΥΓ.:Πολύ ωραία ερώτηση, μ'έβαλες σε σκέψεις.

Anonymous said...

η διπροσωπία είναι σίγουρα από τα χειρότερα ελαττώματα...
Είναι κάπωςς δύσκολο πάντως να μιλήσουμε για μια ντε φάκτο συμπεριφορά που θα οδηγήσει σε ρήξη.
Για μένα είναι ένα σύνολο συμπεριφορών ή απλά η συγκυρία...

Riddler said...

Καπετάνιε, μας έριξες στα βαθιά!
Θα χωρίσω την αντίδρασή μου, σε δύο κατηγορίες. Αυτήν που θα είχα σε ανθρώπους που δεν δένομαι συναισθηματικά, και σε αυτούς με τους οποίους δένομαι.
Έτσι, με τους πρώτους, θα με ενοχλούσε η διάθεση υποκρισίας και εκμετάλλευσης από το μέρος τους. Ενώ από τους δεύτερους, το να παραβλέπουν αυτό που είμαι και να προσπαθούν να με εντάξουν στις δικές τους προσδοκίες.

Αυτά από μένα!

Γεια!