Thursday, January 21, 2010

trying to learn..


Meτά από μερικές μέρες στην Θεσσαλονίκη επέστρεψα και πάλι πίσω στην Καβάλα.. Στα μαθήματα που έδωσα πιστεύω ότι τα πήγα καλά και μάλλον τα περνάω.. άντε να δούμε..
Πάντως μιας και που πήγα στην Θεσσαλονίκη είπα να ρίξω μια ματιά στα καταστήματα με μουσικά όργανα για να βρώ εκείνο το βισματάκι που έψαχνα για να βάλω την κιθάρα στον υπολογιστή μιας και όπως θα θυμάστε δεν δούλεψε αυτό που πήρα από τον Νάκα.. Αλλά τι το ήθελα; Γύρισα όλα τα καταστήματα που βρήκα ανοιχτά , αλλά επειδή κανένας δεν μπορούσε να με εξηπηρετίσει , κατέληξα κάτω από το Μοδιάνο στα καταστήματα ηλεκτρονικών όπου και πήρα καμιάδεκαριά βισματάκια , να τα έχω.. Ποτέ δεν ξέρεις.. :Ρ
Πάντως μου έλειψε η κιθάρα τόσες μέρες, και τώρα που γύρισα την ξαναπήρα ξανά.. Τελικά ρε γμτ είναι ακόμη πιο δύσκολο να μπορέσω να προσαρμοστώ στο να μάθω έστω και τα βασικά.. Κι από την άλλη έχω και μια εξεταστική να με βασανίζει και να μην με αφήνει να συγκεντρωθώ..
Η έρημος Κουλαμάρε έχει αρχίσει να μου σπάει τα νεύρα και πραγματικά με κάνει να απελπίζομαι πραγματικά.. Αλλά ακόμη δεν το βάζω κατω , θα μάθω ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα!

6 comments:

Nick said...

Η έρημος Κουλαμάρε είναι σκληρή. Μάθε μια κλίμακα κάπου και ξεκίνα από κει. Ή ένα απλό ριφφ κουτσά στραβά. Οτιδήποτε που να ακούγεται μουσικό στην αρχή. Άμα ακόμη προσπαθείς να παίξεις συγχορδίες με 15 δάκτυλα καλά να πάθεις ;p

Εναλλακτικά μπορείς να ουρήσεις στην μπλούζα σου και να την τυλίξεις στο κεφάλι σου για να να μην πάθεις θερμοπληξία! Ουπς! Αυτό το έκανε ο Bear Grylls στην έρημο της Utah :@

Captain_nemo said...

Αυτό με το riff παλέυω, που θα πάει θα τα συγχρονίσω τα παλιοδάχτυλα.. Να σου πω την αλήθεια δεν το περίμενα τόσο δύσκολο τελικά..

Wise_One said...

Yeap. Άσε τις συγχορδίες, power chords και κλίμακες.

Και στείλε μου το mail σου (το δικό μου είναι στο προφίλ μου) να σου στείλω κάτι ψιψιψίνια...

Wise_One said...

Και ναι, στην αρχή θες ν' αυτοκτονήσεις αλλά μετά γίνεται ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ γαμάτο....

Nick said...

Μην τον ακούς τον Wise, εγώ ακόμη σκέφτομαι να αυτοκτονήσω :@ :p, αν και για άλλους λόγους! LOL :@

Captain_nemo said...

Σε έστειλα στο msn , σε έκανα και add..;)
Radikal ασε τις αυτοκτονίες , σε χρειαζόμαστεεεε!!1 \m/