Tuesday, January 12, 2010

Επιτέλους!!!!!


Επιτέλους μετά από ένα γαμάτο τριήμερο επέστρεψα στην Καβάλα... Τελικά ήταν οι ωραιότερες μέρες που περασα εδώ και πολύ καιρό.. Επιτέλους πήρα την κιθάρα που τόσο ποθούσα, και πάνω από όλα ήμουν με τους φίλους μου , οι οποίοι ήρθαν μαζί μου μέχρι και την Φλώρινα για να την πάρω..
Τελικά η κιθάρα μου είναι μια Stagg και περιττό να σας πω ότι είναι όλα τα λεφτά .. Τρεις μέρες τώρα δεν την έχω αφήσει από τα χέρια μου, όλο προσπαθώ να παίξω.. Μπορεί ακόμη να είμαι εντελώς αρχάριος και να μην το κατέχω αλλά το γουστάρω όσο τίποτα άλλο.. Και ειδικά όταν την έβαλα σε ενισχυτή εχθές στην θεσσαλονίκη και την άκουσα.. Η κιθάρα γαμάααααεεεεεειιιιι!!!! Απλά ο ήχος της είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει ποτέ σε κιθάρα , και είναι η δική μου κιθάρα αυτή..
Τώρα που έφτασα επιτέλους στο σπίτι θα αρχίσω να ετοιμάζω το pc μου για να φτιάjω κι εγώ τον ενισχυτή του φτωχου και θα κάτσω αν την δοιμάσω με την ησυχία μου και μάλλον ανησυχία των γειτόνων... :Ρ
Ρίχτε μια ματιά στο τερατάκι μου:

20 comments:

Nick said...

Καλορίζικη! Ωραία είναι. Για les paul τύπο θα σε έκοβα, όχι τόσο καφρουλιάρη, όπως του Wise και τη δικιά μου, αν και πάλι δεν έχουμε και καμιά που να μπορείς κατά λάθος να σκοτωθείς ακουμπώντας την

Τι χορδές έχεις;

Ο ενθουσιασμός είναι καλός! Θα σε βοηθήσει να επιβιώσεις από τα πέτρινα χρόνια της κουλαμάρας :p όπου και κολλάνε οι περισσότεροι και τα παρατάνε.

Επίσης περίμενε, σε λίγο καιρό θα σε τσιμπήσει και το άλλο σαράκι. Λέγεται Tonefreakίαη και δεν θα σε αφήσει μέχρι να πετύχεις τον ήχο που ακούς στο κεφάλι σου και στη διαδρομή θα μισήσεις την κιθάρα σου 100 φορές :p

Captain_nemo said...

hahhaha Εντεκάρες χορδές φοράει , αν και καποια στιγμή πρέπει να πάρω καινούριες γτ αυτές ειναι αρκετά παλιές.. Καλά βαράει πάντως.. Όντως αυτό για κουλαμάρα το κατάλαβα αχθές όταν προσπαθούσα να βγάλω μια απλή συγχορδία... τα ρημάδια τα δάχτυλα δν πανε,,γκρρρρρρ αλλα π θα πέι θα τα καταφέρω.. :D Να σ πω ρε συ, εχεις κατανού κανένα πρόγραμμα κουρδιστήρι γιατί μέχρι να πάρω την βγάαζω με ένα δανεικό και τηα ήθελα αν μπορώ να το κάνω στο pc..

ΔΕΣΠΟΙΝΑ said...

egw mono terataki de tha to lega! omorfh!

Wise_One said...

Άντε καλορίζικη ρε φίλε \m/ Μια χαρά πώρωση έχεις, μετά που θα μπορείς να βγάλεις και riff εκεί να δεις...

Εγώ αυτό που μετάνιωσα, είναι που ξεκίνησα με συγχορδίες για κανα δίμηνο κι άργησα να μάθω για power chords... Θα σου πρότεινα να κάνεις ασκήσεις ν' ανοίξουν τα δάχτυλα και μετά κατευθείαν power chords. Προσωπική άποψη πάντα, ο Radikal όλο και κάτι καλύτερο θα 'χει να προτείνει.

11άρες χορδές; Μόνο εγώ είμαι ακόμα με 10άρες γαμώτο;

Κουρδιστήρια έχει άπειρα, φαντάζομαι όλα καλά είναι. Αλλιώς να σου στείλω ένα που έχω εγώ (το "χειροκίνητο" πάντως είναι απείρως καλύτερο).

Go with the distortion my friend... Κι όταν τελειώσεις με το ενισχυτό-pc-ο πες εντυπώσεις/φωτο/βίντεο...

Nick said...

Ξεκίνα κατευθείαν με το στυλ μουσικής που σου αρέσει! Δεν υπάρχει "πρέπει πρώτα να μάθω αυτό και μετά το άλλο"!είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να σκυλοβαρεθείς ;)

Αχχχχ τζάμπα έγραφααα τους οδηγοοοοούς! "
Tuner: Νομίζω ότι δε χρειάζεται να πούμε τίποτα εδώ ;) GTune."

Wise 10ρες; Ακόμη; Δηλαδή όνειδος :O

Captain_nemo said...

Ρε σεις με το rip ολα τέλεια και καλά , αλλά εκεί που πήγα να φορτώσω τα plugins ενα ενα, κάτι έπαθε και κατέρευσε το σύστημα.. Δν ξερω , αλλα θα το φτιάξω π θα μ παει.... Αλλα επειδή είμαι ανυπόμονος ως γνωστόν, υπέκυψα και έβαλα και εβαλα το Guitar rig 4 , και άρχισα να γκαζονω προς το παρόν..Αν και μου κανει νερά το κωλοκαλώδιο και δεν μπαινει καλα, θα πάω να πάρω ένα άλλο μπας και δω λίγο φως.. Απο κουρδιστήρι νομιζω τελικά ότι θα βολευτώ προς το παρον με αυτό του guitar rig μέχρι να πάρω ένα.. Πάντως radikal οι οδηγοι είναι γαμάτοι, θα κάτσω με την ησυχία μου να το ψαξω !!! Νομίζω όμως ότι δεν θα αρέσει και πολύ στους απο δίπλά ..:Ρ

Nick said...

:)

Επειδή έτυχε να το βρω και εγώ το GR4 σε ένα... ράφι :@ είναι αρκετά καλό για καθαρά/βρώμικα και έχει ένα γαμάτο preset για lead, νομίζω είναι το 80s lead στον...JUMP800 ή κάτι τέτοιο. Από βαριά ρυθμικά χωλαίνει και τα preset για αυτά είναι πολύ κακά.

Αλλά για αρχή είναι μια χαρά!

Τζααααααααάμπααααα οι οδηγοοοοοοοοοοί! :@ LOL

Wise_One said...

Ρε φίλε δε ξέρω αλλά το Reaper πολύ εύκολα κρασάρει... Στα 7 ούτε που άνοιγε, στα ΧΡ 1/7 θ' ανοίξει και πήρα την 0202 κι έκανα κανονικά εγκατάσταση... Αυτά τα plugins πρέπει να είναι αρκετά βαριά...

Άσε που τα plugins, δε συνεργάζονται καθόλου καλά μ' άλλα προγράμματα. Το Mixcraft LE που είχε η κάρτα, δε τα δέχεται. Μόνο τα drums...

Δύο μέρες ρε φίλε δε μπορώ ν' αποφασίσω αν θα βάλω 10άρες ή 11άρες πάλι... Απ' τη μια λέω ότι επειδή κάνω tabs ακόμα, να παραμείνω σε 10άρες κι όταν κατέβω μια και καλή κούρδισμα, να πάω σε 11+...

Captain_nemo said...

το reaper θέλει δουλεια , πιο πολύ από το Sig.. Απλα χρειάζομαι χρόνο για να τα πασπατέψω και να δω τι παίζει..
Πάντως στο θεμα χορδών οι 11αρες είναι λιγο σκληρές ,αλλά νομίζω θα μάθω καλα σχετικά , αν κ τα δάχτυλ΄μου με πόνεσαν τόσες μέρες.. :Ρ πως φαίνεται ο μαλθακός ο άνθρωποος εεε??? χαχαχ

Nick said...

@Wise:
Σε τι σύστημα τα φορτώνεις; Εμένα δεν μου έχει κολλήσει ποτέ χωρίς λόγο [μόνο στο παλιό όταν είχα πολλά τρακ που έτρεχαν ένα μάτσο fx chains]. Αλλιώς είναι ΠΟΛΥ σταθερό.

Δες το CPU utilization. Δεν είναι ιδιαίτερα βαριά. Στο Athlon64 2GHz είχα κάπου 20% για ένα chain. Στο καινούργιο είναι μονίμως στο 2%.

Πήρες τη 0202; Πως σου φαίνεται; [τελικά δεν είχα άλλα προβλήματα που σε έλεγα]. Μάλλον κάτι δεν πάει καλά με το σύστημα...

Αν παίζεις E Standard οι 10άρες μια χαρά είναι.

@Nemo:
Και η κιθάρα σου λογικά είναι 24,75 κλίμακα. Βάλε 12άρες σε 25,5 και θα δεις :o Αλλά άμα έχεις ξεκινήσει με μπάσο όλες οι χορδές των κιθαρών μοιάζουν αστείες :p

Nick said...

@Wise:
Μήπως ρε έβαλες το 64μπιτο Reaper;

Captain_nemo said...

όταν έρθει η ώρα θα τις φτιαξω... :Ρ καλες ειναι προσ τ παρόν.. Η μόνη βλακεια ειναι ότι τώρα ξεκινά κ η εξεταστική κ υποτίθεται ότι πρεπει ν διαβασω.. Αλλά ώς γνωστόν ποτέ δν διαβάζω οπότε No problema.. :P

Nick said...

Μόλις το θυμήθηκα!

Πάνε και πάρε πένες Dunlop Jazz III XL (μαύρες ή κόκκινες). Δεν ακούω κουβέντα. Απλά είναι η μοναδική πένα με την οποία θα έπρεπε να παίζεται metal κιθάρα! \m/ :p

Captain_nemo said...

Roger!! :Ρ

Wise_One said...

@Radikal:
Ρε φίλε το δοκίμασα και στο λαπτοπ (32μπιτο γουιν7) και κράσαρε κι εκεί... Το ρίπερ 32μπιτο είναι κι αυτό.

Στο desktop υποπτεύομαι ότι φταίει όλο το μηχάνημα. Ο επεξεργαστής πρέπει να είναι χάλια. Θα το τσεκάρω όταν ξανασυνδέσω την κιθάρα.

Η καρτούλα μια χαρά. Μια ερώτηση όμως. Όταν βάζω στέρεο ακουστικά (15ευρώ τα πήρα από τομάν) ακούγεται ο ήχος μόνο από δεξιά. Γιατί;

@Nemo: Οι πένες που λέει είναι απίστευτες, πάρε καμιά 5-6 γιατί χάνονται...

Nick said...

@Wise
Ρε δεν είναι δυνατόν! Πραγματικά είναι από τα πιο σταθερά προγράμματα που υπάρχουν! Εμένα τις μόνες φορές που είχε κρασάρει είναι όταν χτύπησε 100% ο Athlon 64 αλλά είχα ΠΟΛΛΑ εφφέ.

Τι να σου πω; Κρασάρει με τι μία; Τι πας να φορτώσεις; Έβαλες στο 0202 νέους drivers/firmware?

Φαντάζομαι βάζεις τα ακουστικά στην έξοδο του 0202; Μήπως τα βάζεις με αντάπτορα 1/4 και αυτός είναι μονοφωνικός; ;) (θα έχει μόνο μια μαύρη γραμμούλα στο τσουτσούνι)

Wise_One said...

Στα 7 δεν άνοιγε καν...

Στα ΧΡ δεν έβαλα καινούργιους drivers, θα ξαναδοκιμάσω αύριο κι ο Θορ βοηθός. Στα ΧΡ o Reaper κρασάρει στην εκκίνηση, πριν σταματήσει το splash screen...

Τ' ακουστικά στην έξοδο της πρόσοψης... Ο αντάπτορας που είχαν έτσι κι αλλιώς, στέρεο είναι...

Ρε τί μας βρήκε...

Captain_nemo said...

@ wise
βασικά το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με τα δικά μου ακουστικ'α, τα είχα πάρει 11 εθρώ από το you και από ότι είδα είναι πάνω κάτω ίδια με τα δικά σου.. Ο ήχος ακούγεται μόνο από το δεξί ακουστικό δυνατά , ενώ από το αριστερό είναι πολύ αχνο,,
Παντως αυριο που θα πάω να πάρω καινούριο καλώδιο θα δώ και για τις πένες.. λογικά θα τις έχει ο Νάκας.

Nick said...

@Wise:
Κάτι έκανες και εξόργισες τον Λόκι και σου κάνει πλάκες, ενώ ο Χουγκίν και ο Μιουνίν κράζουν τις περιπέτειες σου στα αφτιά του Όντιν :@

Δεν είναι δυνατόν να σου κολλάει παντού. Το πιθανότερο είναι να έκανες κάτι στις ρυθμίσεις; Ξαναεγκατέστηστο; Βάλε το Cuebase που είχε στη 0202;

Τι να πω; :@

Μήπως έχεις κουνήσει στο fader sto track και δεν είναι center; Ή μιλάμε ότι αυτό το κάνει παντού και γενικά και όχι όταν παίζεις στο Reaper;

Captain_nemo said...

@Radikal
Βασικά μου το κάνει παντού , αλλα ΄θα το διορθώσω, που θα μ παέι..