Thursday, January 7, 2010

Ανασκόπηση των φετινών γιορτών


Οι μέρες πέρασαν από τις διακοπές και σιγά σιγά ετοιμάζω τις βαλίτσες για επιστροφή στα βόρεια..
Φέτος ήταν οι πιο περίεργες διακοπές που είχα! Από την μία πέθανα κυριολεκτικά στην δουλειά φτάνοντας σε επίπεδα υπερκόπωσης καταλήγοντας μe κουρελιασμένα νεύρα.. Από την άλλη αποφάσισα να δω σοβαρά τη σχέση μου με την κιθάρα και την μουσική και μετά από άπειρες κυριολεκτικά συζητήσεις και πολύ τύχη σε λίγες μέρες θα κρατάω την καινούρια μου κιθάρα στα χέρια μου :D..
Από την άλλη αυτό που με έκανε να χαρώ ακόμη πιο πολύ είναι ότι ήρθα ακόμη πιο κοντά με άτομα από το νησί που μοιραζόμαστε τις ίδιες ιδέες , φιλοδοξίες και όνειρα για αυτά που κάνουμε και πάνω από όλα μπορούμε να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας.. Πραγματικά μπορεί από θέμα κούρασης να ήταν το κάτι άλλο , αλλά μέσα μου αισθάνομαι γεμάτος για όσα είδα , είπα και ένοιωσα , και πάνω από όλα για τις αποφάσεις που πήρα για μένα , μιας και κάποιες καταστάσεις με έκαναν να αναθεωρήσω για πολλούς και πολλά..
Τελικά πολλά από αυτά που μπορεί να ήταν ξεκάθαρα ,αλλά εγώ δεν μπορούσα να διακρίνω έγιναν ακόμη πιο ξεκάθαρα πλέον.. Τώρα το μέλλον θα δείξει κατά πόσο θα μπορέσω να κρατήσω τις αποφάσεις μου και τα σχέδια μου να μπουν σε μια τροχιά , αλλά δεν σκάω γιατί ξέρω πως καοντά μου έχω άτομα στα οποία μπορώ να στηριχθώ και να να με κάνουν να χαμογελάω ! Και αυτό είναι το ποιο σημαντικό από όλα.. :D

Υ.γ. Σχεδιάζω μια ριζική αναδιαμόρφωση του blog μου και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που να ξέρει να χειρίζεται κάποιο πρόγραμμα τύπου fotoshop για να με βοηθήσει να φτιάξω ένα λογότυπο , στη θέση που έχω την εικόνα με το καράβι και τον τίτλο του blog.. Όποιος μπορεί να με βοηθήσει ας μ πει . ;)


No comments: