Saturday, January 16, 2010

Την υπέρτατη γκαντεμια μου μέσα...

Σήμερα έπρεπε να γίνει κι αυτό.. Ενώ όλα μια χαρά με την κιθάρα εμφάνισαν πρόβλημα τα περιφερειακά..
Για να τα πάρω από την αρχή, εχθές πήγα στον Νάκα της καβάλας για να πάρω καλώδιο ώστε να συνδεσω την κιθαρα με το pc... Τι να πω, αστερι ο τυπας, μόνο όρθιος που δεν κοιμότανε..Με τα πολλά κατάλαβε ότι ήθελα ένα καλώδιο, αλλά επειδή όπως μου είπε δεν υπήρχε από μεγάλο τζακ σε μικρό πήρα ένα κανονικό πεντάμετρο καλώδιο και ένα μετατροπέα τζακ για να κάνω την δουλειά μου.. Σύνολο 10 ευρώ και 70 λεπτά..Αν και το καλώδιο μου φάνηκε κάπως ακριβό να πω την αλήθεια.. Μετά είπα να πάρω και πένες νά 'χω βρε παιδί μου σε περίπτωση ανάγκης..
Ζήτησα λοιπόν τις Dunlop Jazz III XL που μου είχατε προτείνει και εσείς.. Δεν τις είχε , και τον ρωτάω αν έχει να μου πει ποιες να πάρω για ηλεκτρική κιθάρα και ούτε κι αυτό το ήξερε...Μου λέει διάλεξε και πάρε εκεί έιναι.. Πήρα μια 1.0 , μια 60 και μια 73.. Πιο πολύ γιατί μου άρεσαν τα σχέδια που είχαν , όχι ότι θα παίζω με αυτές..
Έρχομαι όλο χαρα στο σπίτι και συνδέω την κιθάρα... Αλλά έλα που όσο κι αν προσπαθούσα , ήχος δεν ακουγόταν.. Ελαττωματικό το τζακ..
Εκείνη την ώρα ποιος είδε τον θεό και δε τον φοβήθηκε.. Έλεος δηλαδή, πόσο άσχετοι είναι/????
Μου αρέσει που έχουν και φήμη πανάθεμα τους.. Με τα πολλά αποφασίζω αν πάρω ότι μου λείπει από την Θεσσαλονίκη όταν θα έρθω, μπας και βγάλω μια άκρη..
Και σαν να μην έφτανε αυτό σήμερα κόπηκε το καλώδιο που είχα πάρει δανεικό από ένα φίλο και τώρα γιοκ ήχος... Τελικά ρε άμα είναι να σε παει στραβά σε πάει από την αρχή...

7 comments:

Nick said...

Αμάν ρε παιδί μου τι πάθατε και εσύ και ο Wise; :O

Χαλασμένο είναι το καλώδιο ή ο αντάπτορας; (πάντως όπως έγραφε και ο οδηγός, δεν υπάρχουν καλώδια με μικρό καρφί, οπότε εδώ δεν φταίει ο Νάκας ;p) Μήπως έχει τίποτα η είσοδος ή έγινε muted?

Το καλώδιο πως κόπηκε;!!! Ρε τι κάνετε ακριβώς με τα καλώδια και τα χαλάτε;!!! :@

Anton said...

"Αμάν ρε παιδί μου τι πάθατε και εσύ και ο Wise; :O"

H κατάρα του Radikal...

Captain_nemo said...

Έλα ρε συ, μάλλον ο αντάπτορας χάλασε και και δεν παίζει.. το καλώδιο το δοκίμασα στο κουρδιστήρι και πάιζει.. Το καλώδιο που έκοψα ήταν φτιαγμένο από μικρό βίσμα σε μεγάλο, αλλά στο χέρι φτιαγμένο.. Εκεί που γινόταν η σύνδεση στο τζακ ζορίστικε λίγο και έσπασε.. Εεεε αμα πεις να παιξεις λίγο σοβαρα αυτά παθαίνεις.. :Ρ

Wise_One said...

Δε ξέρω τί κάνουμε αλλά εγώ έπαιζα και σκοινάκι οπότε... :DDDD

Μήπως να κάνουμε παραγγελίες σε χοντρική για σιγουριά; :P

Captain_nemo said...

E ναι ρε συ, μαλλον πρεπει να παρουμε καμια κουτα να τα έχουμε γιατί ποτέ δεν ξέρεις..:Ρ

Nick said...

Σας κατάλαβα! Βάζετε το καλώδιο και αρχίζετε τα power slides και τις ποζεριές ;p

Captain_nemo said...

Ωχ, Wise μας κατάλαβε.. :P haahahah The pick of destiny eeee??? Πρέπει να βρώ μια τέτοια πένα ρε γμτ.. :S