Thursday, January 14, 2010

πρόχειρα σχέδια....


Μόλις ξεμπέρδεψα από τις υποχρεώσεις της σημερινής μέρας , ιδιαίτερα το απόγευμα και Ninjutsu το βράδυ.. Η κιθάρα ακουμπισμένη στο πλάι μέσα στην θήκη της , ξεκουράζεται κι αυτή, αρκετά την βασάνισα και σήμερα.. Αν και τώρα αρχίζει το δύσκολο κομμάτι όπως πολύ σωστά με προειδοποίησες radikal..Αυτά τα ρημάδια τα δάχτυλα δεν πάνε, δεν μπορούν να συγχρονιστούν με τίποτα ακόμη και στα πιο απλά πραγματάκια. Πραγματικά όσο κι αν προσπάθησα , μόνο μεμονωμένες συγχορδίες κατάφερα να βγάλω.. Αλλά δεν το βάζω κάτω γιατί ως γνωστόν είμαι ξερό κεφάλι και στο τέλος θα περάσει το δικό μου.. Πάντως στο pc τα σπάει!!! Ο ήχος της είναι θεικός! :))))))

Σκέφτομαι τις μέρες που έρχονται και με πιάνει ένας ψιλοπανικός για το τι θα κάνω τελικά.. Στις 18 δίνω το πρώτο μάθημα της εξεταστικής για φέτος και πρέπει να στρωθώ να διαβάσω λίγο γιατί δε μας βλέπω και πολύ καλά , άσε που θα με φάνε τα δρομολόγια πήγαινε έλα στην Θεσσαλονίκη.. Το πτυχίο αν και τόσο κοντά μοιάζει μακρινό όνειρο.. Πρέπει να το πάρω , αλλά όσο πλησιάζω τόσο με πιάνει ο άγχος για το αν θα τα καταφέρω τελικά.. Ακόμη έχω να ετοιμάσω και τον μαθητή μου στο ιδιαίτερο γιατί γράφει και αυτός εξετάσεις στην σχολή του και πρέπει να τα καταφέρει.. Αν και δεν ανησυχώ τόσο γι αυτόν με τέτοιο δάσκαλο θα τα περάσει όλα.. :Ρ Για 'μένα ανησυχώ πιο πολύ..
Τέσπα , θα περάσει κι αυτή η εξεταστική όπως τόσες και τόσες ακόμη κι ίσως φέτος να καταφέρω να τελειώσω το Φυσικό και να ορκιστώ .. Όνειρα....

9 comments:

Nick said...

Καινούργιο ντοκιμαντέρ του BBC με τον Ατένμπορο, "Η έρημος Κουλαμάρε" :p Βάστα Νέμο! Μπορείς!

Πάντως μιας και θα πηγαινοέρχεσαι, αν μας καταδέχεται και ο Wise, μπορούμε να οργανώσουμε ένα guitar clinic :p Δε λέω μάθημα, γιατί ούτε δάσκαλος είμαι, ούτε κάνας κιθαρίστας. Ένας μεταλάς που του αρέσει πραγματικά η μουσική είμαι.

ΑΛΛΑ! Μπορώ να σας γλιτώσω από πολλά βάσανα με μερικά τιπς που φυσικά εγώ έμαθα με το δύσκολο τρόπο ;)

Υπάρχει η πιθανότητα όμως να βγάλετε αφρούς. Ο Seventh μετά το πρώτο "μάθημα" μίσησε το μπάσο :@

Είπα και ελάλησα και αμαρτία ουκ έχω.

Captain_nemo said...

Να σου πω είναι καλή φάση, αν είναι να κανονίσουμε κάποιο στιγμή. Να δω πως θα παει και με την εξεταστική και ποιες μέρες θα έχω στην διάθεσή μου και είμαι φουλ μέσα!: Δεν με λες Msn έχεις ή όχι? για να μιλάμε κ εκεί αν είναι.

Nick said...

Φυσικά και όχι :p Μόνο google talk ;)

Anton said...

@Nick εννοείς εκείνη τη φορά που ήρθα για μάθημα και μου άνοιξες με το μπουρνούζι; :@

Nick said...

Όχι τότε που "τάχα" μου έπεσε το μπουρνούζι... ... ... :@

Captain_nemo said...

hahaahhahhaha :Ρ αμα είναι έτσι κάθθομαι και στο σπίτ μου.. :Ρ

Wise_One said...

Εγώ ψήνομαι πάντως. Μια χαρά ακούγεται. Κι επειδή είμαστε σούπερ κουλ τύποι με απεριόριστη υπομονή, θα συζητάμε για τον Seventh που δεν άντεξε :Ρ

Captain_nemo said...

hhahahah εεεετσιιιι :Ρ ... ειμαι μέσα , αρκει να μπορέσουμε να συννοηθούμε :Ρ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ said...

kales epitixies!!!