Friday, January 8, 2010

Back to Duties, και είναι υπέροχα καθήκονταα!!!!!



Back to Καβάλα...

Kαι νά 'μαι πάλι πίσω στην Καβάλα μετά από ένα πολύ περίεργο ταξίδι.. Λόγω καιρού μέχρι και εχθές στη Λήμνο είχε απαγορευτικό μιας και ο άνεμος έφτανε τα 8-9 Μποφόρ και όπως καταλαβαίνετε ήταν ακατόρθωτο να φτάσει το καράβι..
Τελικά το απαγορευτικό άρθηκε και εκεί που δεν υπήρχε καράβι μας άλλαξαν το πλάνο και έφυγαν δύο.. Κι ενώ ήταν να ταξιδέψω σήμερα έτρεχα να ετοιμάσω βαλίτσες για να προλάβω το βραδινό μιας και τα σημερινά δρομολόγια ακυρώθηκαν..
Έτσι έφτασα χαράματα κατά τις 5 το πρωί εδώ. Πάντως αν θα ήθελα να σας συμβουλέψω κάτι αυτό θα ήταν να αποφεύγετε να κάνετε Χριστουγεννιάτικες διακοπές σε νησιά και κυρίως σε νησιά της "΄Άγονης Γραμμής" μιας και οι συγκοινωνίες κυρίως για το Βόρειο Αιγαίο είναι σε πρωτόγονες συνθήκες, όσο και αν φωνάζουμε και όσο κι αν διαμαρτυρόμαστε.. Αλλά όσοι το τολμήσετε να ξέρετε ότι θα είναι οι πιο μοναδικές και ξεχωριστές διακοπές που κάνατε ποτέ.. Γιατί πέρα από συμπάθειες ή οτι δήποτε , η Λήμνος έχει να προσφέρει πολλά ακόμη και να σε γεμίσει! Μπορεί να είναι το νησί μου και να το υπεραγαπώ , αλλά αυτή είναι η αλήθεια.. Στη Λήμνο λένε κλαις δύο φορές.. Τη μια όταν φτάνεις και το βλέπεις για πρώτη φορά , και την δεύτερη όταν είναι να φύγεις γιατί δεν θες να το αποχωρηστείς!


Αποστολή κιθάρα.. :D

Και ναιιιι οι μέρες πέρασαν και αύριο είναι η μέρα που θα πιάσω την πρώτη μου κιθάρα στα χέρι μου!!! Αν και για αν γίνει αυτό πρέπει να οργανωθεί μια ολόκληρη αποστολή.. :Ρ
Ναι ναι αποστολή , μιας και θα πρέπει να φύγω το πρωί από την Καβάλα και να πάω Θεσσαλονίκη με τα ΚΤΕΛ.. Από κει κατευθείαν στον ΟΣΕ όπου με τους κολλητούς , ( ναι θα έχω και συνοδεία, μια φορά παίρνω κιθάρα και είναι και ευκαιρία για εκδρομή. :Ρ ) θα πάρουμε το τρένο για Φλώρινα.. Παρεμπιπτόντως πρώτη φορά θα μπω σε τρένο , μιας και δεν έτυχε να ταξιδέψω ξανα με αυτό το μέσο μέχρι και τα 22 μου χρόνια..( Ελπίζω να είναι καλα..)
από εκει θα μας παραλάβει ο φίλος μου ο Τάσος μιας και από αυτόν θα πάρω την κιθάρα και θα μου δείξει τα βασικά όπως κούρδισμα κτλπ.. Έπειτα έχει τρελή έξοδο και διανυκτέρευση στην Φλώρινα..
Τελικά είναι γαμάτη φάση μπορώ να πω, κι ακόμη πιο γαμάτη θα είναι η ΚΙΘΑΡΑ μου!!!!

5 comments:

Wise_One said...

Χιόνισε στην Καβάλα! Πλάκα κάνεις! Ξάνθη ακόμα τίποτα ρε γμτ... Πάντως Τρίτη πρωί που γυρνούσα Θεσ/νίκη, είχατε μια ομίχλη, απ' την Εγνατία δεν έβλεπες τίποτα....

Καλορίζικο το μωρό. \m/ Πάμε για ορθο-μεταλλιές ....αχάαα, το πιασες;; *nudge* *nudge* ;P

Nick said...

Ωραία κιθάρα! Καλορίζικη!

Captain_nemo said...

Wise οχι , η φωτό είναι από τη Λήμνο περυσι. :Ρ επειδή μ αρεσε πολυ την εβαλα..
RRadikal η κιθάρα δεν ειναι αυτή, αν και θα ήθελα ...:Ρ με το που την πιασω θα σας ανεβάσω φωτοοο!!:D

Nick said...

Ε μα τι πράγματα είναι αυτά! Παραπληροφόρηση με πειραγμένες εικόνες! :p

Captain_nemo said...

σιγά ρεεε...χααχαχ Η δικη μου θθα ειναι πολυυυυ καλυτερη :Ρ