Thursday, January 7, 2010

Νέες συνθήκες , νέο πρόσωπο :D


Τελικά μετά πολύ καιρό, σχεδόν 2 χρόνια αποφάσισα να ανανεώσω λίγο το interface του ιστολογίου μου και να το κάνω πιο ευχάριστο τόσο για μένα όσο και για όσους το διαβάζουν.. Επιστροφή στα πιο μουντά χρώματα λοιπόν , μιας και μετά από τόσο καιρό αισθάνομαι ότι αυτό είναι το πραγματικό στοιχείο που με κάνει να μπορώ να γράφω και ναι επικοινωνώ και που ταιριάζει και με τη παρούσα μου κατάσταη..
Κάποτε Seventh είχες πει ότι αλλάζοντας σε πιο φωτεινά και χαρούμενα χρώματα περίμενες το ίδιο και από τα κείμενά μου, τώρα μπορείς να περιμένεις την ίδια αλλαγή .. :D
Όσο περναέι ο καιρός τόσο νοιώθω να ωριμάζω και να μπορώ να διακρίνω καλύτερα τα πράγματα και τις καταστάσεις γύρω μου, έτσι μαζί και με μένα και το blog μου μεγαλώνει και ωριμάζει/.. Λοιπόν δεν θα πω άλλα γιατί δεν νομίζω ότι χρειάζεται. Ελπίζω να σαας αρέσει όσο άρεσε και σε μένα η παρούσα διαμόρφωση του και να προσθέσω ότι ακόμη έχω αρκετά να προσθέσω , αλλά αυτά εν καιρό..

5 comments:

Anton said...

Μόνο μην το κάνεις τόσο χάλια όσο του Radikal :P (σοβαρά τώρα, πάρε καμιά γνώμη απ αυτόν)

Nick said...

Looks great to me!

Wise_One said...

Awesome....

Captain_nemo said...

thanks παίδες!! Θα δείξει το μέλλον το πως θα πάνε οι αναρτήσεις! παρεπιπτώντως αυριο θα πιασω στα χερια μου την κιθάρα!!!:DDDDD

Wise_One said...

Τυχερέ, έχεις σ/κ μπροστά, άντε καλό λιώσιμο ;)