Saturday, January 30, 2010

.....


Ένα ποτήρι ουίσκι στο πλάι και μια ψυχολογία σκ@τ@.. Αυτός είναι ο απολογισμός των τελευταίων ημερών για μένα.. Βασικά δεν πίνω και ειδικά ουίσκι , αλλά δεν ξέρω τι με τράβηξε τώρα και είπα να δοκιμάσω, απλά το μόνο που χρειάζεται έιναι λίγη ηρεμία..
Ίσως να φταίει το ότι ενώ ξεσκίστηκα κανονικά τις τελευταίες μέρες για μαθήματα που ήθελα τόσο πολύ να περάσω και την πάτησα σαν πρωτάρης λόγω των θεμάτων που έπεσαν.. Ίσως το ότι σήμερα άνοιξα ξανά την πόρτα του παρελθόντος μου για να ρίξω μια ματιά , αλλα΄αυτά που είδα με έκαναν ακόμη χειρότερα..Ίσως γιατί το παρόν μου , μου παίζει περίεργα παιχνίδια και κάνει τις αντοχές μου να εξασθενούν.. Ίσως και όλα μαζί, ίσως και τίποτα από όλα αυτά..
Υπάρχουν στιγμές που απλά δεν θες να κάνεις τίποτα και που όλα σε ενοχλούν, αυτή είναι μια από αυτές τις στιγμές.. Ξέρω ότι θα μου περάσει, αλλά δεν θα γίνει σύντομα..
To μόνο που μπορεί να με κάνει καλύτερα , είναι να αφήσω την κιθάρα μου να με ηρεμήσει.. Μπορεί να ακούγεται χαζό ίσως , αλλά όταν κάνεις κάτι που αγαπάς τουλάχιστον νοιώθεις κάπως γεμάτος..\

2 comments:

Nick said...

" αλλά όταν κάνεις κάτι που αγαπάς τουλάχιστον νοιώθεις κάπως γεμάτος..\"

Αυτή είναι η ιδέα φίλε ;)

Υγ. Μην μας γίνει και αλκοολικός ροκ σταρ από τώρα! :p

Captain_nemo said...

i know :P
hahhaha :P