Sunday, March 2, 2008

ΕΜΟ - SEX


H ώρα είναι 5:45πμ, πριν από λίγο τελείωσε ένα από τα καλύτερα παρτυ που κάναμε ποτέ και είμαι κομμάτια, αλλά δε μπόρεσα να κρατηθώ και να μη γράψω. Η αιτία για αυτή την ανάρτηση είναι το ότι έχω δει ότι η πλειονότητα των επισκεπτών του blog μου, οι οποίοι μπαίνουν τυχαία ψάχνουν στο google για τις λέξεις : "emo sex", και επειδή έτυχε να έχω μια ανάρτηση για τους Emo ( αυτή ήταν η αφορμή να αρχίσω να διαβάζω τον emperistatomeno,) όλοι μπαίνουν εδώ. Όχι ότι με χαλάει βέβαια , μιας και η επισκεψιμότητα αυξάνεται, απλά απορώ πόσοι καμμένοι υπάρχουν σε αυτο το κόσμου που ψάχνουν για να δουν τους Emo να κάνουν sex, ή ότι άλλο θέλουν να δουν με αυτές τις λέξεις κλειδιά. Για να ξεκολλάμε λίγο σας παρακαλώ, τα συγκεκριμένα άτομα ( οι Emo) μπορεί να είναι ότι να 'ναι , αλλά ακόμη χειρότεροι είναι αυτοί οι οποίοι ψάχνουν πορνογραφικό υλικό με το συγκεκριμένο θέμα, και πόσο μάλλον όταν η πλειονότητα των emo είναι στην ηλικία των 16, δηλ. ανήλικοι. Για αυτο για να μαζευεστε λίγο σας παρακαλώ.

4 comments:

Anonymous said...

Γάμησέ τα!!! Κι εμένα με βρήκαν μερικοί με τις λέξεις κλειδιά: "Κωλάρα - Γιαγιά"!! Ο χριστός κι η Παναγία!!! Τα δύο άκρα πιάσαμε Κωστή!!! Εσύ κάτω των 18 και εγώ άνω των 65!!! Καλό βράδυ!!!

Captain_nemo said...

Άστα να πάνε,το τι ανωμαλία που κυκλοφορεί δε μπορεί να την διανοηθεί κανένας.Σε μελλοντικό ποστ θα κανω αναφορά, θα έχει πολύ ενδιαφέρον..
Καλό βράδυ και σε 'σενα!!

Anonymous said...

Κάντε κανένα post με τα search terms που σας βρίσκουν...
Είχα κάνει παλαιότερα, αλλά επειδή μπαίνουν όλο και πιο ανώμαλοι, θα ξανακάνω! :P

Captain_nemo said...

στο άμεσο μέλλον , θα κάνω ένα ποστ και για αυτό.