Thursday, March 6, 2008

Ασυνειδησία + Αυξήσεις = Destroy For Ever


Σήμερα θα αλλάξω εντελώς θέμα, δηλ. εντάξει, θα γράψω με άξονα εμένα ,αλλά για κάτι πιο γενικό και κάτι που νομίζω ότι μας αφορά όλους, ή αν όχι ακόμη στο άμεσο μέλλον σίγουρα.
Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο δύσκολο είναι να επιβιώσεις σήμερα? Και ειδικά αν ζεις σε μια μεγάλη πόλη. Από την εμπειρία μου, μιας και δεν ξέρω πως τα καταφέρνω πάντα , ξεμένω εντελώς από λεφτά στο τέλος του μήνα, για παράδειγμα, από την πέμπτη έως και εχθές είχα ξεμείνει με 7 λεπτά του€ στην τσέπη. Αλλά μέσα από τον εαυτό μου έχω διαπιστώσει πως δεν γίνεται να επιβιώσει κανείς έτσι, άντε εγώ τρώω και στη λέσχη και το αντέχω, αν όμως είσαι οικογενειάρχης και δε σου φθάσει ο μισθός, ή παππούς και σου τελειώσει η σύνταξη, τότε τι κάνεις? Πως μπορείς να ζήσεις?? Αλήθεια , αυτή η ακρίβεια ως που θα συνεχιστεί? Δε γίνεται να πας να πάρεις ψωμί και αυτό να κάνει 0,80-1€, αίσχος. Λένε ότι ακρίβυναι το αλέυρι. Οκ το δέχομαι, αλλά πόσο, άντε να ακρίβυναι 2€. Πόσα ψωμιά φτιάχνεις με 50κ. αλεύρι? Περίπου το λιγότερο 50, μιας και μπαίνει και νερό κ.α υλικά. Ωραία λοιπόν. Τώρα διαιρώντας τα 2€ της αύξησης με τα 50κ ψωμί που παράγονται τελικά θα δούμε το τι αυξηση αναλογεί στο κάθε ψωμί. Έχουμε λοιπόν 2€ / 50κ. ψωμί = 0,ο4€ αύξηση ανά κιλό ψωμιού. Αλλά τα ψωμάκια ζυγίζουν το max 450 gr , οπότε η αύξηση που αναλογεί στο ένα ψωμί είναι 0,018€ δηλαδή το μέγιστο 2 λεπτά του Ευρώ. Τώρα μπορείτε να μου εξηγήσετε εμένα τον αδαή πως σε μια νύχτα οι τιμές πήγαν προς τα πάνω κατά 0,20€??? Θα μου πεις , κοίτα που κολλάει τώρα, αλλά χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα μπορείτε να δείτε , πως για όλα τα αγαθά οι αυξήσεις είναι αδικαιολόγητες και δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα, αλλά με το τι θα βάλει ο κάθε επιχειρηματίας στο κεφάλι του.Άντε ,μετα ζήσε εσύ που παίρνεις 600€ μισθό, εσύ φοιτητή με τα 200€ και εσύ παππού με τα 400€. Ζούμε σε μια κοινωνία εξαπάτησης που μόνο στοιχείο είναι το κέρδος εις βάρος των ατόμων που δυσκολεύονται να ζήσουν. Εντάξει δεν θεωρώ ότι δεν πρέπει να υπάρχει κέρδος , αλλά να γίνεται πάντα με το νόμιμο τρόπο και με σεβασμό στην τσέπη του καταναλωτή. Γιατί όλοι βλέπουν την αρπαχτή και το πόσο περισσότερα θα καταφέρουν να βγάλουν τώρα, αλλά αν συνεχίσουμε με τους ίδιους ρυθμούς δε σκεφτόμαστε ότι η οικονομία της χώρας δε θα αντέξει, γιατί πολύ απλά δεν θα υπάρχει αγοραστική δύναμη, μιας και οι απλοί πολίτες τις χώρας , αυτής με τους ρυθμούς που πάμε θα είναι κάτω από το όριο της φτώχειας πολύ σύντομα. Όλα είναι μια αλυσίδα και όλοι επηρεαζόμαστε Τώρα το μόνο που μένει είναι να δούμε το τι πραγματικά θα γίνει....

No comments: