Wednesday, March 26, 2008

Eπετειακό Ποστ !!!


Σήμερα κλείνω ένα χρόνο ως ενεργό μέλος της μπλογκόσφαιρας. Πέρασε κιόλας ένας χρόνος ρε, για κοίτα κάτι πράγματα. Ενας χρόνος με καλά , κακά, γκρίνιες, γέλια , άγχη, χαρες, λύπες, προβλήματα και επιτυχίες στη σχολή. Ενας χρόνος μέσα στον οποίο γνώρισα άτομα τα οποία με άλλαξαν , άτομα που με τις απόψεις τους με έκαναν να προβληματιστώ και να σκεφτώ παραπάνω, άτομα που με έκαναν να γελάσω όταν ήμουν λυπημένος και που μου έδωσαν κουράγιο, άτομα που χάρηκαν με τις χαρές μου, άτομα που απλά διάβαζαν αυτά που έγραφα και άφηναν ένα καλό λόγο πάντα. Σας ευχαριστώ όλους σας , πρώτον για την υποδοχή που είχα στην κοινωνία των blogs και δεύτερον που υπομένετε την γκρίνια μου και διαβάζετε ανελείπως όλα αυτά που βγαίνουν από μέσα μου και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας..Πριν από ένα χρόνο δεν περνούσε καν από το μυαλό μου όλο αυτό.
Ελπίζω να καταφέρω να κρατησω ζωντανό το ενδιαφέρον σας και για τον υπόλοιπο καιρό που θα συναιχίσω να γράφω.Μάτα μου , ένα ιδιαίτρερο ευχαριστώ σε 'σενα , γιατί εσύ με μύησες στον κόσμο αυτό και μου έβαλες την ιδεα να ασχοληθώ!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!

5 comments:

Kleine wolke said...

Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν, Καπετάνιε!
Εύχομαι να συνεχίσεις να αγαπάς το γράψιμο και να εκφράζεις τον εαυτό σου μέσω αυτού. Αυτό είναι και το νόημα εξάλλου..έτσι; να δείξεις σε όσους σε διαβάζουν υπο ποιό πρίσμα αντιλαμβάνεσαι όσα συμβαίνουν στη ζωή σου και να επικοινωνήσεις ουσιαστικά μαζί τους.

Καλή συνέχεια!

Nick said...

Να τα 'κατοστήσεις! :Q

Anonymous said...

eimai pou eimai kamenh,pairnw ki allous mazi mou.. avto 8a pei magkia!

xronia polla nemo! ei8e na grafeis gia panta s'avto to blog!

(twra avto einai evxh h katara? dn katalava, telospantw, egw to lew k sy parto opws 8es!)

xxx

Anonymous said...

Xronia polla!! kai na ksereis oti borei na mhn grafw sxolia ala panta diavazw ola sou ta post!!!

Captain_nemo said...

Σας ευχαριστώ όλους σας για τα καλά σας λόγια κια προπάντως για το χρόνο που αφιερώνετε για να με διαβάζετε.
Thanks again!