Sunday, March 23, 2008

...........

Eχω αρκετό καιρό να γράψω κάτι στο blog μου, αλλά οχρόνος μου είναι τρομερά λίγος και αυτα που έχω να κάνω πάρα πολλά. Βέβαια από την τελευταία μου ανάρτηση άλλαξαν αρκετά πράγματα. Το καλύτερο είναι ότι επιτέλους βρήκα δουλειά. Αρχισα τα ιδιαίτερα, και μπορώ να πω ότι παέι πολύ καλά.. Τελικά είναι ωραίο , να διδάσκεις σε παιδάκια. Αδικα ήμουν αγχωμένος, τελικά τα πράγματα είναι πιο απλά από ότι φανταζόμουν. Αντε να βρω και κανενα ακομη..Ηταν να μην κάνω την αρχή...

Επειδή οι 2 επόμενες εβδομάδες θα είναι ακόμη πιο πιεσμένες , μπορεί να μην καταφέρω να γράψω τπτ. Αν και δε νομίζω να το τηρήσω κατά γράμμα.

Btw δειτε το παρακάτω βιντεάκι που βρήκα , αξίζει τα 5 λεπτά που θα αφιερώσετε..Εχει πολύ πλάκα..

2 comments:

Because of you... said...

Καπετανιε μου κι εγω ακριβως για τον ιδιο λογο τρεμω!!

Τρεμω στη ιδεα οτι θα πρεπει να διδαξω στα σκατουλια.. Κι αντε στα ιδιαιτερα παει στα κομματια... Οταν ερθει η ωρα να παω στο σχολειο που θα γυριζω την πλατη και θα μου πετανε βελακια??

Μα καλα, εμεις δεν καναμε ετσι στους δασκαλους... (ή μηπως καναμε???)

Τι διδασκεις αν επιτρεπεται?

Καλη αρχη ευχομαι ολοψυχα Καπετανιε μου και καλ συνεχεια σ' αυτο το καινουριο σου ξεκινημα!

Captain_nemo said...

κάναμε, κάναμε...
Φυσικά και επιτρέπεται.
Στο παιδάκι διδάσκω , μαθηματικά.Μέσα από το ιδιαίτερο αυτό διαπίστωσα ότι έχουν αγριεψει πολύ στο δημοτικό. Από την 4η δημοτικού τους μαθαίνουν κλάσματα, κάτι που εγώ έμαθα στην 6η και κατάλαβα στην 1η γυμνασίου...

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου. Όλα μια ιδέα είναι , και να δεις πως όταν αρχίσεις και εσύ θα σου αρέσει και θα σκεφτεσαι συνεχώς καινούριους τρόπους να κάνεις τα μικρά να καταλάβουν..
καλό σου βράδυ!