Tuesday, March 4, 2008

Κούραση...


Βραδάκι τρίτης, κάθομαι και προσπαθώ να χαλαρώσω , ακούγοντας μουσική ενώ παράλληλα χαζεύω στο ιντερνετ. Μόλις τέλειωσα από το 2ο εργαστήριο της εβδομάδας και ενώ είμαι κομμάτια προσπαθώ να κρατηθώ και να ξεκουραστώ. Ήδη πέρασαν 4 εβδομάδες μαθημάτων και ακόμη να προσαρμοσθούμε για τα καλά στο νέο κλίμα. Η κούραση έχει αρχίσει να φαίνεται και να θόλώνει το μέλλον ( σας το λέω το πολύ να τη βγάλω καθαρή μέχρι το Πάσχα, παραπέρα δε τη παλεύω...), δε μπορώ να καταλάβω ρε γμτ, με το να μας φορτώνουν με τόσα πολλά τι καταλαβαίνουν , όσο καλή διάθεση και να έχουμε , όσο συνεπείς και να είμαστε, εε άνθρωποι είμαστε και στο τέλος θα καταρεύσουμε.. Και ύστερα σου παραπονιούνται ότι δεν προσπαθείς, και ότι εμείς οι φοιτητές την βγάζουμε όλη μέρα στις καφετέριες.. Ναι εε? Εχω να βγω για καφέ απόγευμα εδώ και κάτι αιώνες, όχι γιατί δε θέλω , αλλά γιατί δε μπορώ να πάρω τα πόδια μου...Και η βλακεία είναι ότι και πάλι αποτέλεσμα δεν έχουμε στις εξετάσεις, όσο και αν εξαντλούμαι.Μπορεί να φανεί χαζό , αλλά όσα μαθήματα έχω περάσει δεν τα είχα διαβάσει καλά , χαλαρά και χωρίς κόπο, το πολύ με 3 ώρες διάβασμα, ενώ σε όσα έχω κυριολεκτικά σκιστεί, δεν έχω δει αποτέλεσμα. Τι να πω, αυτό κι αν είναι βλακεία..Τέσπα, αρκετά σας ζάλισα και σήμερα με τη γκρίνια μου, its time to rest...
Καλό βράδυ σε όλους!

1 comment:

Nick said...

Μα είναι απλά τα πράγματα φίλε. ΟΙ περισσότεροι "καθηγητές" ενδιαφέρονται να δικτυώνονται, να τα κονομάνε από προγράμματα και συγγράμματα, να εξασφαλίζονται...

Τώρα κάτι ενοχλητικοί φοιτητές και κάτι που λέγεται μετάδοση γνώσης είναι τριτεύον.

Δεύτερες είναι μερικές φεράρι που αγόρασαν κάτι παλικάρια που βγήκαν από τον Κορυδαλλό σήμερα...

Καλό βράδυ.