Tuesday, February 26, 2008

RIP my sweet bloger


Εχθές είδα ενημερωτικές εκπομπές όταν γύρισα από το εργαστήριο και έπαθα ένα μικρό σοκ με αυτά που άκουγα. Είχαν πιάσει το θέμα των blog και άρχιζε ο κάθε άσχετος να λέει το μακρύ του και το κοντό του για κάτι που δεν κατείχαν. Ακόμη και ο συντονιστής της όλης "συζήτησης" δεν είχε ιδέα τι ακριβώς είναι ένα blog και για το πως λειτουργεί ο κόσμος των blog. Mπορεί να είμαι ακόμη νέος σε αυτό το χώρο, (σε λίγες μέρες κλείνω χρόνο στην κοινωνία αυτή), αλλά νομίζω ότι μου πέφτει λόγος. Τι κακό τους έχει πιάσει ρε γμτ όλους αυτούς τους άσχετους και ασχολούνται με ένα χώρο που δεν τους ανήκει και που δεν μπορούν να ελεγξουν, αλλά νομίζω ότι δε χρειάζεται να ρωτάμε (ουπς μόλις απάντησα).... Βλέπουν τις διαστάσεις που άρχισε να παίρνει το γεγονός όπου επιτέλους υπάρχει ένα μέσο στο οποίο μπορούμε να γράφουμε και να λέμε την άποψή μας και προπάντων να ακουγόμαστε για όλα αυτά τα στραβά που βασανίζουν τη ζωή μας σε αυτό τον ρημαδοτόπο. Το δικό μου blog είναι πιο πολύ προσωπικό και έχει να κάνει με τη δική μου ζωή. Αλλά υπάρχουν πολλοί τόποι διαδικτυακοί ( δείτε και στο πλάι), όπου πραγματικά εκφράζουν πολύ περισσότερα πράγματα, τα οποία αφυπνίζουν και σε κάνουν να προβληματίζεσαι πραγματικά για το τι πάει στραβά και για το πως μπορεί να πάμε μπροστά. Μπορεί να θέλουν να κόψουν τις ελευθερίες που έχουμε και να μας φιμώσουν , αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτό δε θα μπορέσει να γίνει τόσο εύκολα, γιατί πλέον τα blog έχουν δύναμη, γιατί κάθε blog είναι μια φωνή και αν μαζευτούν πολλές μαζί ( γιατί πραγματικά είναι πολλές) τότε τπτ δε μπορεί να τις κλείσει . Δυστυχώς ή ευτυχώς ,όπως και να 'χει , είναι το μόνο μέσο με το οποίο μπορεί κάποιος να εκφραστεί και να πει αυτά που θέλει και να ακουστεί, κάτι που δε μπορεί να κάνει υπό κανονικές συνθήκες.
Δεν έχω να πω τπτ άλλο, και ο χρόνος θα δείξει αν αυτά που λέω ισχύουν.

No comments: