Monday, February 11, 2008

Γιατί η ημέρα να μην έχει 35 ώρες, οεο????


Eίναι βράδυ δευτέρας και εγώ προσπαθώ να δω πως θα οργανώσω το χρόνο μου από εδώ κα πέρα. Την Παρασκεύη που μας πέρασε τελείωσα την εξεταστική και τώρα περιμένω τα αποτελέσματα. Μέχρι στιγμής έχω περάσει 2 κρίσημα εργαστήρια και την αστρονομία. Η βλακεία είναι πως η ξεκούρασή μου κράτησε μόνο 2 ημέρες (το σαββατοκύριακο), και από αύριο αρχίζω μαθήματα. Τόσο καλά.... Δε θέλω να αρχίσω να γκρινιάζω , αν και θα έχω απόλυτο δίκιο. Από την εξεταστική του Σεπτεμβρίου μπήκαμε κατευθείαν στο εξάμηνο, τα Χριστούγεννα δε μπορέσαμε να ξεκουραστούμε για΄τι έπεσε διάβασμα για την εξεταστική , τώρα λιώσαμε 1 μήνα στο διάβασμα και στα γραπτά και από αυριο αρχίζουμε καινούριο εξάμηνο. Να δω αν θα καταφέρω να φτάσω ως το Πάσχα και να στέκομαι ακόμη στα πόδια μου... Και να πείς ότι ζητάω πολλά. Μόνο μια εβδομάδα για να ξεκουραστώ και να αρχίσω με όρεξη το νέο εξάμηνο, αλλά ποιος υπολογίζει το αν αντέχουμε ή όχι, τώρα θα μάθουμε πως δουλεύει το σύστημα???
Εν τω μεταξύ σκοπεύω να αρχίσω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδάκια , αν και είμαι καταγχωμένος γιατί θα είναι η πρώτη μου απόπειρα και θέλω να τα καταφέρω, έχω όμως παράλληλα και δύο απαιτητικά εργαστήρια τα οποία είναι αρκετά βαριά από θέμα ύλης και αντικειμένου( πυρηνική και ηλεκτρονική), θέλω να παρακολουθώ και εντατικά τα μαθήματα του εξαμήνου γιατί αλλιώς δε παλεύεται η κατάσταση, θέλω και να συνεχίσω εντατικά με το γυμναστήριο.. Άντε να δούμε πόσο θα αντέξω ακόμη. Ο χρόνος θα δείξει...

Υ.Γ. Η εικόνα δε ταιριάζει, απλά όταν αισθάνομαι να πνίγομαι μου φτιάχνει τη διάθεση και με βοηθά να συνεχίζω αισιόδοξα.:-Ρ

3 comments:

Anonymous said...

Τι μαθήματα θα διδάσκεις στα παιδάκια; Θα σου συνιστούσα να αρχίσεις γιατί θα ληφθεί ως προϋπηρεσία και ξέρεις πόσο βοηθάει αυτό.

Captain_nemo said...

μαθηματικά φυσική και χημεία. Ναι το ξέρω και κυρίως θέλω ναα το κάνω για αυτό το λόγο, γιατι ξέρω ότι θα με βοηθήσει να πάρω λίγο το κολάϊ.

Anonymous said...

Ama ta valeis ola se mia seira, sigoura tha ta katafereis. Kai egw thelw na kanw kai alla pragmata, alla emena me trwei kai h apostash sto pane ela.
We believe in you Kostas. You can do this!
(h amerikania se olo ths to megaleio. nai entaxei, to exw ligaki..:D)