Saturday, February 16, 2008

Αναπτέρωση Ηθηκού!


Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος. Υπεύθυνα για αυτό είναι μερικά γεγονότα τα οποία εντελώς αναπάντεχα με έκαναν να αναθεωρήσω για πολλά πράγματα τα οποία με κρατούσαν κολλημένο σε περίεργες καταστάσεις. Πρώτο και καλύτερο είναι ότι αναθερμάνθηκε το ενδιαφέρον μου για τη σχολή και για την επιστήμη μου. Υπεύθυνο για αυτό είναι ένα μάθημα το οποίο με έκανε να ξαναρχίσω να ονειρεύομαι για τομέλλον μου κια να κάνω σχέδια, κάτι το οποίο είχα πάψει εδώ και καιρό. Όλα ξεκίνησαν , όταν πήγα να δω για ένα μάθημα το οποίο περίμενα να βγει. Εκεί μας είδε ένας καθηγητής, ο πιο εξηγημένος που έχω γνωρίσει μέχρι τώρα και μας πρότεινε να πάμε δοκιμαστικά να παρακολουθήσουμε ένα μάθημά του, το οποίο είναι επιλογής. Ε , είπαμε με την παρέα να πάμε να το δούμε από περιέργια και αν μας άρεσε να το επιλέγαμε για να το παρακολουθήσουμε σε αυτό το εξάμηνο. Το μάθημα λέγεται "Εφαρμοσμένη φυσική" και μπορώ να πω ότι αν και μάθημα κατεύθηνσης και μεγαλύτερου έτος τείνω να το αγαπήσω, αφού να φανταστείτε εχθές το βράδυ καθόμουν και διάβαζα το βιβλίο , κάτι που έχω να κάνω για μάθημα από το δημοτικό που διάβαζα και τα μαθήματα της επόμενης εβδομάδας από ενδιαφέρον και μόνο. Μόνο από αυτό θα καταλάβεται πόσο πολύ μου άρεσε το μάθημα. Εκτός από αυτό , η χαρά μου έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν διαπίστωσα ότι ανήκει στην κατεύθηνση ως μάθημα επιλογής, και άν το περάσω τώρα, κάτι που φαίνεται δυνατόν , τότε θα έχω περισσότερη άνεση του χρόνου και μπορεί να τελείωσω σε 4 χρόνια τη σχολή κάτι που τον τελευταίο καιρό το θέλω απεγνωσμένα... Πάντως μπορεί να ακούγεται χαζό που ένα μάθημα μου έφτιαξε τόσο τη διάθεση, αλλά όταν αισθάνεσαι ότι όλα έιναι ένα βουνό το οποίο έχει αρχίσει να σε πλακώνει, τότε πρέπει από κάπου να ξανααναθερμανθεί το ενδιαφέρον μου και να αρχίσει να με ενθουσιάζει πιο πολύ αυτό με το οποίο θα ασχοληθώ για το υπόλοιπο της ζωή μου.

Υ.Γ. Ακόμη να με πάρουν τηλ. για ιδιαίτερα. Ούτε ένα χαρτάκι δεν έκοψαν. Και πάνω που έχω τρομερή όρεξη για να διδάξω.

6 comments:

Nick said...

Είναι πάντα ωραίο να σου αρέσει πραγματικά αυτό με το οποίο ασχολήσε!

By the way, τι θα γίνει με εκείνη την κιθάρα που έλεγες θα το τολμήσεις; ;)

Anonymous said...

a ematha gi'avto to mathhma.. borei na erthw ki egw. toso kalo einai? prepei na perasw kai kana epiloghs. phrate kai vivlio? pote re? wx, pou zw pia??

Captain_nemo said...

@radikal
θα το τολμήσω με την πρώτη ευκαιρία που θα μαζέψω λεφτά. Απλά μου έκατσε μια στραβή με τον υπολογιστή και πρέπει επιγόντως να πάρω εξωτερικό σκληρό, γιατί με βλέπω να το χάνω το laptoπάκι μου.
@ Mata
πολυ καλό μάθημα!!! λέει με 1000. ΚΑι σκέψου ότι αν το περάσεις εξασφαλίζεις 1 μάθημα μείον από την κατεύθυνση Εφαρμοζμένης φυσικής , να και εφόσον την επιλέξεις. Το βιβλίο μας το έδωσε στο μάθημα. Ελα την παρασκευή 3:00

Anonymous said...

θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα Ράντικαλ..! Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι πολύ ωραίο! Όσο για τα ιδιαίτερα, κάτι ξέρουν τα παιδιά και δε σε παίρνουν..! Χαχα!!! ΠΛακίτσα ρε.. :-) Υπομονή και θα σε πάρουν, και σε κανά μήνα που θα τρέχεις και δε θα φτάνεις από ιδιαίτερα και μαθήματα, εγώ θα δείξω κατανόηση! ;-) Καλή σου μέρα!

Anonymous said...

Anapterwsh hthikou telika den htan to kalo mathhma epiloghs, alla mallon oi diaforikes! Symfwneis?
Bravo re Kwstaaaaa!!!!!!!!!

Captain_nemo said...

έχεις δίκιο μάτα ,αλλά τελικά σήμερα με προσγείωσαν για τα καλά στη γραμματία , γιατί μου είπαν ότι δεν το υπολογίζουν για τα 1000€ του φοιτητικού και ότι τελικά τα χάνω για ένα μάθημα. Τελικά μεγάλη μπουκιά φάε ,μεγάλη κουβέντα μην λες...
Αν ξαναμιλήσω ποτέ να μου κόψετε τη γλώσσα..