Wednesday, February 27, 2008

Ένας "δυνατός άνθρωπος με εφτά πληγές-αδυναμίες.


Ξέρω πως μέσα από τις αναρτήσεις μου έχετε φυσικά καταλάβει πως έχετε να κάνετε με τον πιο εκπληκτικό και υπέροχο άνθρωπο του κόσμου και πως πολλοί θα ήθελαν να μου μοιάσουν lol ;Ρ.Αρπάζω όμως την πάσα που μου έδωσε ο φίλος Θόγιας και θα σας πω για τις 7 πληγές του χαρακτήρα μου, ναι είναι αλήθεια ακόμη και εγώ έχω μερικές πληγές στον χαρακτήρα μου όσο περίεργο και να σας φάινεται, αν και νομίζω πως είναι περισσότερες αλλά θα αρκεστώ στις παρακάτω:

Πληγή 1η
Ανησυχώ για όλους και για όλα σε τρομερό βαθμό. Αρκεί να αμφιβάλλω για κάτι και τότε μπαίνω αμέσως στη διαδικασία να αναλύω σε τέτοιο βάθος το θέμα που τρομάζω για τα πάντα και κυρίως για το τι μπορεί να έκενα στραβα αν και πάντα πέφτω έξω(ευτυχώς).
Πληγή2η
Δε μπορώ να πώ εύκολα όχι.Κάτι το οποία μπορεί να είναι κακό αλλά και καλό συγχρόνως.
Πληγή 3η a
Ξέρω πότε κάνω κάτι λάθος πριν να το κάνω, και γνωρίζω την κατάληξη αλλά το κάνω και μετά γκρινιάζω για τις λάθος επιλογές μου.
Πληγή 3η b
Είμαι τρομερά γκρινιάρης. Γκρινιάζω για τα πάντα και για όλα. Αν δείτε προηγούμενες αναρτήσεις μου θα το καταλάβετε. Αν και τον τελευταίο καιρό έχω βελτιωθεί σε αυτό τον τομέα κάνοντας τρομερές προόδους.
Πληγή 4η
Βαριέμαι εύκολα. Αρχίζω πάντα με τρομερή όρεξη, αλλά χάνω πολύ εύκολα το ενδιαφέρον μου σε ότι κι αν κάνω. Εγώ και ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ;Ρ
Πληγή 5η
Πάντα θέλω να βρίσκομαι στο επίκεντρο και να μπορώ να είμαι μέσα σε όλα.Το χειρότερο που μπορείς να μου κάνεις είναι να με αγνοήσεις και να με γράψεις κανονικά, για αυτό προσοχή!
Πληγή 6η
Είμαι τρομερά κυκλοθυμικός,αλλά ζω συνέχεια συναισθήματα και πολύ ευκολα. Μπορεί εκεί που κάθομαι με την παρέα μου και όλα είναι τέλεια και να είμαι μέσα στην τρελή χαρά, να πέσω κατευθείαν ψυχολογικά και να κατεβάσω μούτρα στο άσχετο.
Πληγή 7η
Θυμώνω πολύ εύκολα και πεισμώνω κατεβάζοντας μούτρα. Μπροστά μου το συμπαθές τετράποδο (δες γάιδαρος-μουλάρι),μοιάζει ανίσχυρο και το πείσμα του πολύ μικρό.

Μην θεωρήσετε τα παραπάνω ως αδυναμίες, αλλά ως ένα βήμα να με γνωρίσετε καλύτερα και για να σας δείξω και την πιο "σκοτεινή" ;Ρ μου πλευρά , αν και νομίζω φαίνεται ποιος είμαι μέσα από αυτά που γράφω τόσο καιρό σε αυτό το blog.
Eλπίζω να γράψετε και εσείς τις δικές σας πληγές , αν και εφόσον έχετε στα blog σας.

Y.Γ. Διαπίστωσα ότι έγραψα 8 αντί, για 7 πληγές , αλλά δεν πειράζει. Τι να κάνουμε οι αδυναμίες μας προκύπτουν εκεί που δε το περιμένουμε.;-)

7 comments:

Anonymous said...

Πταίσματα Κωστή, πταίσματα....
Κανένας δεν είναι τέλειος...
Απλά να υπάρχει μια μικρή ανέχεια μες τις ατέλειες μας...

Captain_nemo said...

Σωστό σε βρήσκω. Αν δεν ήταν και αυτά, η ζωή μας θα ήταν ανιαρή..

Anonymous said...

axx oloi exoume adynamies ti na kanoume na ksereis pantws kwsta oti emeis s agapame opws eisai keep up!!

Because of you... said...

Xμμ νομιζω (οσο μου επιτρεπεται να σε κρινω) οτι η μεγαλυτερη σου πληγη ειναι οτι δεν μπορεις να πεις ευκολα οχι!

Καποια μερα θα σου βγει σε κακο και να τη θυμασαι τη θεια Μαιρη!

Πλακα κανω! Μια χαρα παιδι εισαι, κοινοτυπες πληγες! Επρεπε να σκεφτεις κατι πιο εντυπωσιακο!!

Τα φιλια μου και τις καληνυχτες μου!! :)

Anonymous said...

Θα συμφωνήσω με την Μαίρη, κυρίως στο τελευταίο! Κατά τα άλλα, είσαι κι εσύ φυσιολογικός.. Αυτό με το "όχι", το ζηλεύω μη σου πω.. Εγώ το λέω πολύ εύκολα!! Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το έχεις βάλει στα ελαττώματα! Καλή σου μέρα!

Captain_nemo said...

Τhogia, έιναι ελάττωμα γιατί είμαι πολύ υποχωρητικός και εύκολα εκμεταλλεύσιμος από πολλούς, μιας και την έχω πατήσει άπειρες φορές, και κυρίως στη σχολή και σε δουλειές, άν με πιάνεις. Όταν απαιτείται να πω όχι δε μπορώ γιατί δε θέλω να στεναχωρίσω κανένα, αλλά αυτός που την πατάει πάντα είμαι εγώ...Γι αυτό μη το ζηλέυεις, γιατί χρειάζεται σθένος για να πεις το όχι , κάτι που ίσως δε διαθέτω..
Την καλημέρα μου και σε εσας φίλοι μου!

Anonymous said...

Να σου μάθω εγώ να λες όχι??
Σε μερικά άτομα, και είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνεις ποιον εννοώ, ούτε εγώ μπορώ να πω όχι. Κατά τα άλλα, δεν είναι και τόσο δύσκολο. Να ας πούμε τώρα:

"θα με συγχωρήσεις άμα δεν έρθω στο πάρτυ?"
Εσύ πρέπει να απαντήσεις "OXI".
Γι'αυτό κι εγώ θα έρθω!
Mawahahahaha!
Cu tonight dude!