Thursday, January 31, 2008

Τρόπος ζωής

Παίρνοντας την πάσα από τον φίλο Emperistatomeno θα σας μιλήσω και για τις δικές μου συνήθειες που επαναλαμβάνονται κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό.
Συνήθεια Νο 1
Ανοίγω το θρυλικό μου Laptop (ξερουν οι φίλοι γιατί είναι θρυλικό) και μπαίνω στο ιντερνετ όπου αρχικά τσεκάρω τα blog που βλέπετε στο πλάι του ιστολογίου να δω τι λένε οι φίλοι blogers και να αφήσω τα σχόλιά μου όπου μπορώ.Έπειτα τσεκάρω το λογαριασμό μου στο Youtube για να δω πως πάνε τα βίντεο που ανέβασα και για να βρω τπτ ενδιαφέρον. Αααα μιας και που το ανέφερα θα ήθελα να σχολιάσω αρνητικά το κατέβασμα του τελευταίου βίντεο που ανέβασα από το εν λόγω site :-(. Και όταν έχω κάτι να πω το γράφω στο δικό μου ιστολόγιο, το οποίο σε λίγο καιρό κλείνει ένα χρόνο λειτουργίας.

Συνήθεια Νο 2
Ένα φλυτζάνι ζεστός καφές όση ώρα διαβάζω ή χαζεύω στο ιντερνετ.Είμαι εξαρτημένος τι να κάνουμε ;Ρ.Χωρίς αυτό το θεϊκό μαύρο υγρό δε λειτουργούν τα γρανάζια του εγκεφάλου μου και έτσι δε γίνεται να πάρω μπροστά.

Συνήθεια Νο 3
Μια συνήθεια που αποκτήσαμε τον τελευταίο χρόνο με την παρέα μου αλλά τις τελεύταίες μέρες μας έχει κολήσει για τα κάλα είναι η μπιρίμπα. (Πάλι έχασα σήμερα γμτ :@, αλλά που θα πάει δε θα κερδίσω και εγώ καμιά φορά???ε?)

Συνήθεια Νο 4
Να φτιάχνω βιντεάκια και να τα ανεβάζω στο Youtube. Η αρχή έγινε όταν το καλοκαίρι στις διακοπές μου ήθελα να φτιάξω ένα βιντεάκι για να προβάλω το νησί μου (αλλά τελικά έφτιαξα 2)

Αυτές λοιπόν είναι οι αγαπημένες μου συνήθειες που δεν τις βλέπω να αλλάζουν για πολύ καιρό ακόμη.Όσοι θέλετε πάρτε το παρόν ποστ σαν αφορμή για να γράψετε και τις δικές σας συνήθειες.

5 comments:

Anonymous said...

Εμένα όλες οι συνήθειες είναι κακιές
1)Τσιγάρο
2)Καφές- Nes-addicted
3)Networking-Internet Socializing
4)Μπιρίμπα
Από τα 2 τελευταία φαίνεται νομίζω ότι είμαστε στην ίδια παρέα :)

Και δεν σκοπεύω να κόψω καμία από αυτές.

Το διάβασμα στην εξεταστική μήπως θα έπρεπε να μας γίνει και αυτό συνήθεια? Λέω εγώ τώρα με το μικρό μου το μυαλό... :DDDD

Captain_nemo said...

κοίτα, μπιρίμπα, καφές και ιντερνετ δε κόβονται. Είναι αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής μας.
Τώρα, όσον αφορά το διάβασμα, αρκετές εξαρτήσεις έχουμε μαζέψει μέχρι τώρα, θες και άλλη???? :D

Anonymous said...

egw toulaxiston den pinw kafe ala biriba kai net pragmatika DEN kovontai :P

Nick said...

Όπως το κόβω το "γραφειάκι" με τα κεριά από δίπλα το βλέπω το τιμημένο λαπτοπ να μπουρλοτιάζεσαι καμιά μέρα, κάτι που φυσικά θα είναι απόλυτα μέταλ!

Χαχαχα! :O

Captain_nemo said...

όλα στο πρόγραμμα είναι μωρέ lol....