Sunday, January 6, 2008

Back to base once again...


Πέρασαν τα Χριστούγεννα και η πρωτοχρονιά, και εμεις γυρίσαμε από τις διακοπές μας και αρχίζουμε τη εξεταστική μας. Μου φαίνεται ότι όσο περνάνε τα χρόνια , τόσο ξεφτύνουν οι γιορτές και η σημασία τους. Φέτος ούτε τα χριστούγεννα , ούτε την Πρωτοχρονιά δε γιόρτασα ιδιαίτερα και με πολύ κέφια. Βέβαια ελπίζω η νέα χρονιά να είναι πολύ καλύτερη από οποίαδήποτε άλλη και να αλλάξει τις ζωές μας προς το καλύτερο. Ο καιρός γαρ εγγύς όπως λέει και κάποιος άλλος , και θα δούμε, αρκεί να είμαστε καλά πάνω από όλα.

A και κάτι ακόμη που διάβασα και μου φάνηκε τρομερό, μαι μικρή παραλαγή μιας πολύ κλασσικής ατάκας:
"Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία γιατί τρέχει πολύ γρήγορα..."

2 comments:

Anonymous said...

Πάντα με βολεύει να λέω πως μπορώ να πάρω την τύχη μου στα χέρια μου. Και ξέρεις, μερικές φορές τελικά γίνεται!!! Πιστεύω πως πάντα γίνεται, αλλά προσπαθώντας το καταφέρνεις μόνο. Προσπάθησέ το, και πιστεύω πως θα δεις τη ζωή σου να πηγαίνει καλύτερα από ότι περιμένεις!

Captain_nemo said...

To ξέρω , αυτό μιας και πάντα εγώ ήμουν ο αισιόδοξος της παρέας.Αλλά το θέμα είναι ότι προσπαθείς να αναλάβεις την κατάσταση στα χέρια σου , αλλά δε σε αφήνουν. Ο χρόνος μου μπήκε εντελώς χάλια, αλλά ελ΄πιζω να είναι μια πραγματικά καλή χρονιά, μαζί με αυτούς που αγαπάμε και που μας αγαπάνε. Τουλ, όσο περνάει από το χέρι μας.