Saturday, January 12, 2008

Κάνω μια ευχή..

Γυρισα γη και ουρανό για να το βρώ. Το είχα ακούσει πριν από 2 χρόνια μια φορά και μου έκανε τρομερή εντύπωση. Έκτοτε ενώ θυμόμουν το "ανοιξη ξανά" δε μόρεσα να το βρω, μέχρι σήμερα. Δε ξέρω αλλά οι στοίχοι και η ερμηνεία μιλάει στην καρδιά μου. Μπορεί σε μερικούς να φαίνεται ανιαρό , αλλά ότι και να πείτε είναι κομματάρα!


καθώς και το παρακάτω:



Υ.Γ. Η διάθεσή μου είναι ακριβώς αντίθετη με αυτή που εκφράζουν τα τραγούδια αυτά , αλλά δε μπορώ να αντισταθώ σε κάτι το τόσο κορυφαίο. Όταν η μουσική μιλάει στην καρδιά σου όλος ο κόσμος σιωπά.

2 comments:

Anonymous said...

Βασικά ο τύπος έχει λίγο άθλια φωνή. Και αυτά τα τραγούδια δεν μου αρέσουν και πάρα πολύ. Παρόλα αυτά, όταν τα ακούς σου κάνουν κάτι. Αλλά έτσι όπως είμαι αγχωμένη με την κωλοεξεταστική, αυτό το κάτι όσες φορές και να τα ακούσω τα τραγουδάκια, δεν πρόκειται να το νιώσω.
Damit! It wasn't supposed to be like that!

Captain_nemo said...

μπορεί να έχεις δίκιο, και ειδικά στο πρώτο, αλλά κολλήματα είναι αυτά ;Ρ..
είναι να μη σου κάνει το κλικ, και ειδικά όταν το έχεις και αποθημένο.