Tuesday, January 29, 2008

SLIPKNOT - 14 MHNES

Και εκεί που η εξεταστική με έχει πεθάνει μιας και δίνω το ένα μετά το άλλο τα μαθήματα ελπίζοντας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και ενώ σωματικά και ψυχικά είμαι ένα ράκος, ένα όρθιο ερείπιο το οποίο έχει να κοιμηθεί κανονικό οχτάωρο κοντά στο μήνα και εκεί που γενικά δεν την παλεύω πέφτει στα χέρια μου το παρακάτω βιντεάκι το οποίο είναι ένα γνήσιο Greek parody και με κάνει να λύνομαι στα γέλια.
Απολαύστε το και γελάστε με την καρδιά σας:


Υ.Γ αφιερωμένο σε όσους δίνουν εξετάσεις και έχουν ανάγκη από λίγο γέλιο, αα και επειδή το τραγούδι είναι λίγο ότι, να 'ναι μην παρεξηγηθείτε απλά γελάστε με την καρδιά σας όπως έκανα και εγώ και μου ανέβασε την διάθεση. Καλή συνέχεια σε όλους!

2 comments:

Nick said...

Το τραγούδι είναι όντως γελοίο, αλλά μόνο που βάλανε σκυλάδικο πάνω από βίντεο των μέγιστων είναι ιεροσυλία!

Βάλε το People=Shit κανονικά όμως και να δεις πως θα ξεδώσεις. Ταιριάζει και με το κλίμα των ημερών ;)

\m/

Captain_nemo said...

Το είδα, ;Ρ, αρκετά άγριο αλλά μου έρεσε αρκετά. Θα επανορθώσω για την ψυχική οδύνη που πιθανόν να σου πρεκάλεσα. Στο υπόσχομαι ;Ρ