Friday, January 18, 2008

Μυημένος στο Rock


Είδατε που σας το έλεγα, ε? Όχι που δε θα ξαναέγραφα ;D. Η αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι το ότι ήθελα να μοιραστώ με κάποιον το πως μυήθηκα στον μαγικό kόσμο της Rock μουσικής και σιγά σιγά στο πιο δυνατό Metal (εξαιρείται το death, ακόμη μου κάθεται κάπως, δεν είναι τυχαίο που όσα κορίτσια έχω γνωρίσει και που ακούνε Metal, ναι υπάρχουν και τέτοιες, όλες μα όλες ακούν Death Metal περισσότερο.). Βασικά , θα μου πεις σιγά ρε μεγάλε δεν ακούς μόνο εσύ Rock, η πλάκα είναι ότι μέχρι πριν από 3 χρόνια το συχαινόμουν όσο τίποτα στον κόσμο. Ναί όπως το λέω. Άκουγα Rock και αρρώσταινα. Όλα άλλαξαν όταν ήρθαν τα αποτελέσματα ότι πέρασα στη Θεσσαλονίκη και θα άλλαζα περιβάλλον. Τότε είχαν πρvτοβγάλει οι System of a down το B.Y.O.B., το θυμάμαι γιατί αύτό το κομμάτι φταίει για όλη τη μετάπειτα πορεία μου. Την πρώτη φορά που το άκουσα ήμουν στο νησί και ετοίμαζα τις βαλίτσες μου. Περιτό να πώ ότι έκλεισα την τηλεόραση κατευθείαν, τόσο πολύ το είχα σιχαθεί μόλις το πρωτοάκουσα, πόσο μάλιστα για κάποιον ο οποίος έιχε μαύρα μεσάνυχτα για τη Rock μουσικής , τι να κάνεις όταν το μόνο που ακούν οι δικοί σου είναι Καζαντζίδης. Όταν ήρθα στην Θεσσαλονίκη λοιπόν , ήταν ένα κανάλι που το έπαιζε συνέχεια. Έτσι όσο το άκουγα τόσο μου άρεσε, και παρακολουθούσα το κανάλι αυτό μόνα και μόνο για να ακούσω το κομμάτι αυτό.
Μετά από λίγο καιρό γνώρισα τον κολλητό μου τον Αντώνη και έτσι σιγά σιγά άρχισα να εθίζομαι στη Rock μουσική, τόσο που πλέον δε νομίζω ότι μπορώ χωρίς να ακούσω έστω και ένα κομμάτι από τα θεϊκά κομμάτια των Iced Earth ή των Disturbed ή των Blind Guardian και του θεού Bruce Dickinson. Έτσι που λέτε. Πάντως η πλάκα είναι πως είχα ένα φίλο ο οποίος άκουγε rock και του την έλεγα πάντα και τον κατέκρινα για τις βλακείες , ΄όπως πίστευα τότε ότι άκουγε. Τώρα ο φίλος μου αυτός είναι ματατζής στην Αθήνα όπως έμαθα και από όσο γνωρίζω κόβει φλέβα για την Πέγκυ Ζήνα (ασχολίαστο). Παρεμπιπτόντως ρε Βασίλη αν το διαβάσεις ποτέ πάρε κανά τηλ. μιας και έχασα το δικό σου καθώς χάλασε η sim.
Σε κάποια άλλη ανάρτηση θα γράψω για το πως η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και η παραμονή μακριά από το σπίτι, σε κάνουν να αλλάζεις ριζικά και τρόπο ζωής και συνήθειες καθώς μηδενίζεις το κοντέρ της ζωής σου και το βάζεις να γράφει καινούρια χιλιόμετρα σε μία καινούρια πίστα(πω πω πως τα λέω ο άνθρωπος ;Ρ )..

Υ.Γ. Αντώνη νομίζω πως ένα comment απαιτείται μιας και εσύ είσαι ο ηθικός αυτουργός...

7 comments:

Nick said...

Καλώς ήρθες στο σκότος φίλε... ΜΟΥΧΑΧΑΧΑ!

\m/

Anonymous said...

xairome pou eimai egw aftos pou se efere sto skotos :D!! kai prepei na mou xrwstas aiwnia eygnwmosynh pou se eswsa apo ta skyladika poy kyriarxoyn shmera :P !!!!

Anonymous said...

Accident of birth....
Από τους καλύτερους δίσκους ever

Anonymous said...

dream theater for life!
progressive metal rules!
ante pia oloi me tous iced earth!
oute tous kserate tous dream theater prin apo mena..kai to kollhma mou ;)

alla to gyrisa se pio alternative. egw tha se myhsw sta pio brit kai power pop kommatia. hdh ksekinhsa.
na kaneis ena post kai gia th light mousikh :)

Captain_nemo said...

@radikal
Καλώς σας βρήκα αδερφια μου ;Ρ!!!
@Nightmare
Θα σε ευγνωμονώ αιώνια για ότι έκανες , και έχεις κερδίσει την απέραντη ευγνωμωσύνη μου για ότι έκανες, αν και σε ξεπέρασα σε μουσικά κομμάτια lol (έχω να σου δώσω αρκετά ακόμη, αα και τη συλλογή των Disturbed)
@emperistatomenos
Δεν έχω λόγια, πραγματικά είναι το κάτι άλλο !
@Μata
Aκουσα μερικά κομμάτια από Dream Theater και μπορώ να πω ότι μπου άρεσαν πάρα πολύ. Και μιας που το θυμήθηκα , εκείνο το cdακι που λέγαμε από περυσι πότε θα μου το δώσεις να το ακούσω?Το επόμενο ποστ που θακάνω πάνω στο Rock Θα είναι αφιερωμένο σε εσένα με πολύ αγάπη. Θα χρειαστώ τη συμβολή σου όμως για αυτό.

Nick said...

Τεχνικά οι Dream Theater είναι σίγουρα καλοί, αν και υπάρχουν δεκάδες μπάντες που μπορούν να κάνουν κύκλους γύρω τους, άρα ΠΟΛΥ υπερτιμημένοι!

Το πρόβλημα είναι ο Labrie. Είναι πολύ λίγος μπροστά στους υπόλοιπους και καταβαραθρώνει πολλά κομμάτια με την σπαστική φωνή του!

Ορίστε! Περιμένω τους φανατικούς οπαδούς τους να με ξεχέσουν!

ICEEEED EAAAAAARTH! :@

Anonymous said...

Μόλις τελειώσει η εξεταστική, θα χαρώ πάρα πολύ να συμβάλω στη δημιουργία του επόμενου ποστ σου για τη Rock.
Ναι έχεις δίκιο. Πρέπει να σου γράψω εκείνο το cd. Θεέ μου, είμαι απίστευτα ξεχασιάρα. Για την ακρίβεια, πρέπει πρώτα να πάρω άδεια cd :D
After the exams, please do remind me about it!!!