Friday, December 21, 2007

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!



Σε λίγες ώρες πετάω για Λήμνο (6 τα χαράματα), και άρχισα να ετοιμάζω τις βαλίτσες μου. Σκεφτόμουν τα Χριστούγεννα σαν κάτι μακρινό, αλλά τώρα είμαστε μόλις μερικές ημέρες πριν από αυτά. Δε θα καθίσω όμως να γκρινιάξω για αυτό, όπως θα μου άρεσε να κάνω ;Ρ, απλά θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ. Ίσως να μην έχω πρόσβαση στο ίντερνετ όταν θα είμαι στο νησί και έτσι να με χάσετε για λίγο( ξέρω ότι θα στεναχωρεθειτε ;D )αλλά υπομονή, καμιά δεκαριά μέρες θα είναι μόνο. Βέβαια μπορεί να είμαι τυχερός και να μπορέσω να σας πω τι γίνεται στο νησάκι μου, το οποίο θα είναι γεμάτο κόσμο λόγο εορτών.Λοιπόν επειδή πρέπει να πάω να τελειώσω με τα πράγματα που πρέπει να πάρω θα σας αφήσω. Λοιπόν και πάλι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Λήμνο I am coming :D


Υ.Γ. 1 Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί οι γυναίκες, και κυρίως οι μανάδες μας έχουν ψύχωση με τα τάπερ????? Η δική μου, σα να μη φτάνει το ότι έχω ένα σωρό πράγματα να κουβαλήσω θέλει να της βάλω σε μια τσάντα όλα τα τάπερ που έχω και να της τα πάω...
Υ.Γ.2 Radikal ξέχασα να σου πω ότι το μπρουταλόδεντρο μου άρεσε πάρα πολύ!!!
Πάντως αν έβαζες και τον ενισχυτή , θα ήταν πολύ καλύτερος από μια φάτνη.

4 comments:

Anonymous said...

kala xristougenna kai se sena kwstakh! kala na peraseis sto nhsi kai na ertheis na mas peis pws htan! egw edw arrwsth akomh, se xeiroterh katastash ap'oti within the week, palevw na synelthw. emeis edw tha eimaste, opws panta! take care, tha ta poume!
btw, oles oi mamades einai etsi. kai h dikh ta idia ekane sthn sis otan emene kentro. kathe fora pou anevaine zhtouse ta taper ths pisw. plhrwneis to timhma tou na eisai makria, alla na trws pali to faghto ths mamas :)

Nick said...

Merry X-mas ρε!

Χεχε κάποτε είχε περάσει από τα χέρια μου ένας τερατώδης Ampeg. Αυτός έκανε όχι απλά για φάτνη, αλλά μη σου πω για ολόκληρη τη Βηθλεέμ :@

Anonymous said...

Χρόνια πολλά με ευτυχία και κάθε χαρά!!!

Captain_nemo said...

Θαύμα. βρήκα επιτέλους υπολογιστή με πρόσβαση στο ιντερνετ.. Τελικά το νησί παραμένει απάλευτο το χειμώνα. Άντε να περάσουν οι διακοπές να ξανανέβω στα γνώριμα λημέρια. Ελπίζω τουλ εσεις να περνάτε καλύτερα! Αντε και καλή χρονιά!!!! Μακάρι να είναι καλύτερη από τη σκατοχρονιά που πέρασε....