Wednesday, November 28, 2012

O μεγάλος περίπατος του Κώστα vol. 3

Μετά από ένα μηξνα αποχης από τα κοιινά αποφάσισα να βγω από το σπιτι και να συναναστρφω με κόσμο, μου ζχε λειωει ολο αυτό οφείλω να ομολογίσω μιας και λόγω του φόρτου που έχω από την δουλεια και από τις καθημερινές μου υποχρεώσεις στο χωριό.. Και μιας και ο κ.Πανανής ζήτησε να δει καποια πραγματα από την ζωή στο νησί, ας ξεκινήσουμε από την ζωή στα κεντρικά και σιγά σιγά θα προχωρίσουμε και προς τα χωρια :D ιδού μερικές φωτογραφίες από την Μύρινα










8 comments:

Παναής said...

Κώστα,πολλά ευχαριστώ εκ' μέρους μου.
Ειλικρινά τρέξαν τα σάλια μου,
βλέποντας τις φωτογραφίες [χαχα],
λες και ήμουν κανένας σαλιάρης γερο-σκύλος.

Έ,τι να πώ,ρε παιδιά,μου έχουνε
λείψει πολύ,αυτές οι ομορφιές της
Ελλάδας μας.

Μου θύμησαν οι φωτογραφίες μια
εποχή που κανένας από εσάς δεν είχε ακόμη γεννηθεί...Απ' την πρώτη
και μοναδική επίσκεψη μου σε
Ελληνικό νησί...Θάσος, το 1968 !!

Ίσως την "επόμενη" φορά,να θυμάται
ή ψυχή μου την επιθυμία μου, και να
με φέρει σε κάνα τέτοιο νησάκι ! :)

Πολλοί από εμάς προτιμούν την ζωή
της μεγάλης πόλης.Fair enough !

'Οσο για μένα,
άσε με να πιώ το καφεδάκι μου σε εκείνο το όμορφο λιμανάκι,να
συργιανέψω μέσα σε κείνα τα στενά,
και μετά ας ξεψυχήσω...[όπως έλεγε
το τραγούδι !]

Τέλος πάντων,γεμάτη θησαυρούς
η Ελλάδα μας !!!



Captain_nemo said...

είναι όμορφη η χώρα μας, αυτό δεν μπορεί κανέις να το αρνηθεί..ούτε κ γω έχω πάει σε πολλά νησιά πέρα από το δικό μου.. αλλά ελπίζω να μου δωθεί η δυνατότητα σήντομα να το κάνω για να δω και άλλα όμορφα νησιωτικά μέρη..
Εγώ το μόνο που μπορώ να σας πω κ>Παναή είνασι με το κα΄λό να μας έρθετε κ στην Λήμνο, έιμαι σίγουρος ότι θα σας εντυπωσιάσει!!

Παναής said...

Αγαπητέ Κώστα,
Only somebody from "the outside
looking in",knows, and can tell you
how blessed you are,to wake up every day, and live in this physical environment, portrayed in your pictures !

Anonymous said...

[url=http://asacol-mesalamine.webs.com/]pentasa buy
[/url] lialda buy
order mesalamine
mesalamine online

Nick said...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες!

Ελπίζω όντως η ψυχή του Παναή να είναι κάπου εκεί και να θυμάται...

Anonymous said...

[url=http://casodex-bicalutamide.webs.com/]Bypro
[/url] Bictamid
Bicusan
Bicaprol

Anonymous said...

[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]ribavirin 200 mg online
[/url] ribavirin 200 mg online
purchase ribavirin
purchase virazole online

Anonymous said...

[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]rebetol 100 mg
[/url] virazole online
ribavirin buy online
order rebetol