Thursday, May 29, 2008

Ενμέσω εξεταστικής...


Και ενώ η αποχή μου από το ιντερνετ λόγω τεχνικών προβλημάτων , καλά κρατεί ( τώρα γράφω από τη βιβλιοθήκη της σχολής μου), οι εξετάσεις συνεχίζονται, αρκετά καλά θα έλεγα, και τα 2 που έδωσα μέχρι τ΄ωρα τα πέρασα με αρκετά μεγάλο βαθμό ;Ρ...
Δε ξέρω , όμως ενώ οι αποδόσεις μου είνα φοβερές και τρομερές ( ;Ρ) δεν είμαι και στα καλύτερά μου, μιας και αισθάνομαι εξαντλημένος. Δεν έχω κουράγιο ούτε στο γυμναστήριο να πάω πια..
Ενώ προσπαθώ να προσέξω τη διατροφή μου, έχω την αίσθηση ότι δν κάνω καλά. Από τη δευτέρα λέω να δοκιμάσω σπιρουλίνα , μπας και δω καμία διαφορα γιατί νιώθω αρκετά εξασθενημένος και καμιά ώρα θα καταρεύσω...
Ας μη σας ζαλίζω άλλο, μιας και πρεπει να πάω για διάβασμα, μιας και τη δευτέρα δίνω μάθημα και μάλιστα αρκετά βαρύ...
Και επειδή το γέλιο μας βοηθά διαβάστε το παρακάτω κόμιξ, μιας και για μένα είναι από τα καλύτερα που έχει φτιαχτεί στην ελλάδα, Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Radikal, τον οποίο και έχω χάσει..
Read this doc on Scribd: Ηλίας Κυριαζής - Manifesto


Y.γ. Πού έχετε εξαφανιστεί όλοι?

1 comment:

Nick said...

Ζέστααα πολύ ζέσταααααα! Εδώ είμαστε :p