Wednesday, May 7, 2008

Επιστροφή με μουσικές αναζητήσεις..

Επιστροφή στους κανονικούς ρυθμούς αν και με μερικά κιλάκια παραπάνω από το αρνί και τα γλυκά καθώς και το σπιτικό φαϊ της μάνας. Ελπίζω να περάσατε καλά στις διακοπές σας , είτε μείνατε εκεί που κατοικείτε ή πήγατε σε κάποιο χωριό.
Η επιστροφή μου συνοδεύεται από υποχρεώσεις που έχω αναλάβει και πρέπει να ολοκληρώσω σύντομα και με επιτυχία, γιατί αλλιώς και πτυχίο δεν πρόκειται να πάρω ποτέ και οι δικοί μου θα έχουν απόλυτο δίκιο αν μου φωνάζουν.
Βέβαια μέσα στο τρέξιμο, βρίσκω λίγο χρόνο και για μένα, ή τουλ. έτσι θέλω να πιστεύω. Τις τελευταίες μέρες, όποτε βρω χρόνο ψάχνω για γκρουπάκια και συγκροτήματα τα οποία θα μου κάνουν κλικ για να τα ακούσω και να ανανεώσω λίγο την λίστα αναπαραγωγής μου, η οποία βέβαια δεν είναι καθόλου μικρή, μιας και τα τραγούδια που έχω συγκεντρώσει φτάνουν τα 60 Gb σε χωρητικότητα. Πριν από λίγο, εντελώς άκυρα βρήκα αυτό:


και μπορώ ότι μου άρεσε πολύ,κι αποφάσισα να κατεβάσω τη δισκογραφία του συγκροτήματος Black Label Society η οποία είναι 12 CDs. Έχετε να προτείνετε άλλο τπτ καλό για να ακούσω?????

4 comments:

Anton said...

Πάρα πολλά (απέφυγε μόνο τους Meshuggah και τους Gojira :P)

Nick said...

Machine Head (The Blackening) και Lamb Of God (Ashes Of The Wake).

Δε θα γράφω του μέγιστους Meshuggah(obZen) και Gojira (From Mars To Sirius) γιατί όταν το κάνω τα comments έχουν μια τάση να... σβήνονται...

Captain_nemo said...

Αυριο δίνω πρόοδο και δεν προλαβαίνω να τα ακούσω όλα, αλλά μπορώ να πω ότι το Ashes Of The Wake και το from Mars to Sirius μου άρεσαν αρκετά!

Nick said...

Έεεεεεετσι! :)

Καλή επιτυχία στην πρόοδο!