Saturday, May 17, 2008

Ποσο μεγάλη είναι η εξάρτησή μας από την τεχνολογία?

Πρώτα από όλα , να ζητήσω μια μεγάλη συγνώμη για την μικρή αποχή μου αλλά ο υπολογιστής μου τα έχει παίξει, μιας και μερικές μέρες δε με έβαζε καθόλου στο ιντερνετ, και εχθες και σήμερα που μπήκα κάτι έπαθε ο mozilla και μου κάνει κολπάκια. Τεχνολογία σου λέει μετα... Η βλακεία είναι πως χωρίς αυτήν νοιώθουμε "παράλυτοι" και αποκομένοι, μας έχει δημιουργηθεί μια εξάρτηση , η οποία γίνεται αμέσως αισθητή μόλις απομακρυνθούμε λίγο. Αλήθεια , πόσο ΄΄ετοιμοι θα είμαστε να πάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας , σε μια πιθανή καταστροφή του πολυτισμού μας? Πλέον η τεχνολογία έχει εισχωρήσει για τα καλά πλέον στην ζωή μας και μας διευκολύνει αφάνταστα. Φανταστείτε ότι για τον Α,Β,Χ ή Ψ λόγο χάνουμε τον τεχνολογικό μας πολιτισμό και πρέπει να ξαναζήζουμε όπως οι παπούδες μας, γιατί κακά τα ψέματα εμείς οι έλληνες δεν έχουν περάσει και πάρα πολλά χρόνια από τοτε που καλά καλά βάλαμε ηλεκτρικό, στο χωριό μου το ηλεκτρικό ρεύμα έφτασε επί χούντας...
Αν ποτέ γίνει κάτι τέτοιο, μπορώ να φανταστώ ότι θα είμαστε λίγο σα χαμένοι στην αρχή, αλλά νομίζω ότι η προσαρμοστικότητά μας είναι αρκετά μεγάλη και θα μας βγάλει από την ασρχική μας ζάλη.. Θέμα θα μου πείτε κια εσείς που βρήκα να πιάσω τέτοια ώρα, σόρρυ για τον περίεργο ειρμό της σκέψεις μου, αλλά αν το καλοσκεφτείτε λίγο και ψάξετε να δείτε πόσο μεγάλη είναι η εξάρτηση της ζωής μας από την τεχνολογία θα δείτε ότι΄, είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι φανταζόμαστε. Ακολουθεί ένα κωμικό βιντεάκι που σατυρίζει ότι προείπα με μεγάλη ακρίβεια και πολύ χιούμορ, απλώς δείτε το όλο:

No comments: