Saturday, May 17, 2008

Άγχος, εξετάσεις και όνειρα.....


Οι μέρες περνάνε σα το νερό , τώρα τελευταία και έχω αρχίσει να ψιλοαγχώνομαι λίγο , γιατί βλέπω να έρχεται και η εξεταστική μας μαζί και να πλησιάζει ο καιρός της κρίσεως ( γνώσης πάντα...). Ουφ, δε ξέρω γιατί , αλλά φέτος αισθάνομαι πολύ καλύτερα ψυχολογικά από πέρυσι τέτοιο καιρό που έγραφα για το ίδιο θέμα.. Δε ξέρω ,αλλά αισθάνομαι κάπως πιο ώριμος και πιο κατασταλαγμένος στο τι πραγματικά θέλω και προπάντων με μερικούς στόχους οι οποίοι με κάνουν πιο δυνατό και αισιόδοξο. Τα όνειρά μου τώρα είναι πολλά και οι ελπίδες μου περισσότερες. Μόνο και το ότι κάθομαι και διαβάζω 3 βδομάδες πριν την εξεταστική μου εντατικά, αποτελεί σημάδια προόδου και βελτίωσης καθώς και το πόσο έχω αλλάξει.
Ελπίζω να πάρω αυτό το ρημάδι , το πτυχίο που τόσο πολύ θέλω , έπειτα να πάω φαντάρος και μετά να βρω μια δουλειά και να πετύχω στη ζωή μου. Καλά δε είναι και σίγουρα όλα αυτά ότι θα γίνουν , αλλά ξεκινάω με πιο κοντινούς στόχους, όπως το πτυχίο γιατί αυτή τη στιγμή προέχει στη ζωή μου και πιο πολύ από όλα, για να αισθανθώ ότι κάτι έχω κάνει στη ζωή μου αυτά τα χρόνια που χτυπιέμαι εδώ ;Ρ..Tέσπα, ας το κλείσω εδώ γιατί το πράγμα απαιτεί πολύ συζήτηση..

Δεν ξέρω γιατί , αλλά δυο μέρες τώρα γράφω συνέχεια στο blog μετά από μεγάλη αποχή , αλλά με ευχαριστεί που μπορώ και μοιράζομαι με όλους εσάς , τις σκέψεις μου , τις αγωνίες μου και τα όνειρά μου. Το blog αυτό ξεκίνησε με εντελώς άλλους στόχους και κατέληξε αλλού, μιας και έχει γίνει το ημερολόγιο που δεν είχα ποτέ, με τη μόνη διαφορά στο ότι αυτά που γράφω μπορεί να τα δει όποιος θέλει..Και έτσι και εγώ βγάζω όλα τα απωθημένα μου, και ότι περάσει από το μυαλό μου. Δεν είμαι καλός στο σχολιασμό και στην ανάλυση, αλλά μ' αρέσει να λέω τα πράγματα όπως τα σκέφτομαι και μέσα από συζήτηση και διάλογο να μαθαίνω και να διορθώνομαι, για αυτό θα ήθελα ζητήσω την κατανόησή σας και τη συμμετοχή σας στο σχολιασμό.. :D
Υ.γ. Δε ξέρω γιατί αλλά θέλω σήμερα να χρησιμοποιήσω πολλές εικόνες στις αναρτήσεις μου...

3 comments:

spyros1000 said...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΥ ΚΩΣΤΑΚΗ,ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ....
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ?

Nick said...

Καλό να έχεις στόχους και σίγουρα όμορφη η εμπειρία της φοιτητικής ζωής, όμως όπως θα διαπιστώσεις αργότερα, το πτυχίο είναι ένα από τα πιο άχρηστα πράγματα που θα πάρεις ποτέ...

Οπότε ηρεμία και νηφαλιότητα ;)

Captain_nemo said...

@spyros1000
Σπουδάζω φυσική στο Αριστοτέλειο. ΒΑσικά κάθε φορά το ίδιο γίνεται , αλλά είναι λογικό εν μέρη, καθώς τα χρόνια περνάνε και έχοντας μαζέψει αρκετά μαθήμαα θα πρέπει να αρχίσω να τα διώχνω σιγά σιγά.
@radikal
Ναι ρε συ , ηρεμία δεν τρελενόμαστε κιόλας.. Απλά πρέπει σιγά σιγά να τελειώνουμε :Ρ