Thursday, December 10, 2009

linux και στο netbook επιτέλους!!! :D


Μόλις έκανα εγκατάσταση το καινούριο
Ubuntu 9.10 (Karmic Koala) στο Netbook μου και έβγαλα μια και καλή τα widows που μου έσπαγαν τα νεύρα με τα κολλήματά τους.. Ειχα δοκιμάσει και παλαιότερα αλλά χωρίς επιτυχία μιας και τo netbook bootάρει μόνο από usb flash memory stick και δυστυχώς δεν είχα μπορέσει να καταφέρω να το κάνω να δουλέψει.. Μετά από τις συμβουλές του alfisti , τον οποίο και ευχαριστώ για την ανοχή του και την κατανόησή του,τα κατάφερα και τώρα μπορώ να απολαμβάνω τα καλούδια της νέας διανομής και στο μικρό μου Asus το οποίο περιττό να πω ότι πάει σφαίρα!!! Είχα κάνει την αναβάθμιση στον κύριο υπολογιστή μου και παλιότερα μόλις πρωτοκυκλοφόρησε η νέα διανομή, αλλά δεν είχα δει τόσες πολλές και τρανταχτές διαφορές μιας και έχοντάς το πειράξει από παλαιότερα σε θέμα εμφάνισης και προγραμμάτων δεν μου έκανε και τόσο μεγάλη αίσθηση.. Αλλά τώρα είναι αλλιώς, μιλάμε έχω κατενθουσιαστεί και κάνω σα παιδάκι που μόλις πήρε το δώρο του.. :Ρ τελικά λέει και πολύ μάλιστα, και σας συνιστώ άφοβα να το δοκιμάσετε κι εσείς γιατί πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τπτ από τα windows , πόσο μάλλον το αντίθετο!!
υ.γ. ρίξτε μια ματια κ στο βιντεάκι ;)

6 comments:

Nick said...

Βάζεις ιδέες στον Wise One :p και μετά που θα τρέχει το Reaper? E? :p

Captain_nemo said...

μήπως να το σκεφτείς και συ??? πάντως είναι όλα τα λεφτά!!! δοκίμασέ το δοκίμασέ το :Ρ

Nick said...

Μπα σύντομα πάω σε Win7 με μια σεμνή και ταπεινή αναβάθμιση ;)

Και να ήθελα δεν μπορώ ρε συ, όλα τα μουσικά προγράμματα τρέχουν μόνο σε Win...

δόΧτωρ απαράδεΧτος said...

πράγματι είναι εκπληκτικό
το τρέχω στο mac, και παρότι το λειτουργικό μου (leopard snow) είναι χίλιες φορές ανώτερω απ' τα windows, το ubuntu είναι απόλαυση, οπότε κράτησα και τα δύο λειτουργικά

Captain_nemo said...

ναι είναι γαμάτο!! Πραγματικά αξίζει να ασχοληθεί καποιος με τ linux και να περιορίσει σιγά σιγά τα windows

Captain_nemo said...

niko pantws ta 7 na ta dokimaseis, lene toul polu perissotero apo ta vista.. tha s aresoun ;)