Wednesday, December 30, 2009

Eπιλογή Κιθάρας


Λοιπό μετά από πολύυυ καιρό μάζεψα τα λεφτά και ήρθε η ώρα να αποκτήσω την πρώτη μου κιθάρα.. (FUCKING YEAAAA ) Έλα όμως που επιδή δεν έχω ιδέα τι μου γίνεται έχω χαθεί και δεν ξέρω τι να πάρω..
Το ποσό που διαθέτω είναι 100 ευρώ , αλλά επέιδή δεν έχω ιδέα από μουσικά όργανα θεωρώ ότι είναι μια καλή αρχή για να ξεκινήσω και αργότερα αααμα μάθω παίρνω κάτι καλύτερο..
Και τώρα έρεται το δύσκολο μέρος.. Είμαι ανάμεσα σε Ηλεκτρική, Ακουστική και Κλασσική..
Όπως πολλοί ξέρετε η μεγάλη μου αγάπη είναι οι ηλεκτρικές, αλλά τον τελευταίο καιρό έχω ακούσει τόσα πολλά από πολλούς που ξέρουν και από πολλούς περισσότερους που δεν ξέρουν για την επιλογή..
Σχεδόν όλοι μου λένε επειδή δεν το κατέχω καλύτερα είναι να πάρω μια κλασσική για αρχή και μετά βλέπω.. Δεν ξέρω αλλά η κλασσική δεν μου κάθετε και πολύ καλά.. Θα προτιμούσα μια ακουστική, αλλά από μια έρευνα που έκανα είδα ότι είναι πιο πολύ για να παιζεις συγχορδίες και οτι δεν στέκεται τόσο καλά μόνη της .. Και κάπου εδώ τα έχω παίξει και έχω χάσει την μπάλα.. :S
Και έρχομαι και σκέφτομαι μήπως τελικά είανι καλύτερα η ηλεκτρική?? Αλλά θέλει και ενισχυτή, και με 100 ευρώ τι να πάρω, ίσως ότι πιο χάλια υπάρχει γιατί όλοι μου λένε πρέπει να τα σκάσεις για μια καλή κιθάρα, και εδώ σκέφτομαι πως αν τελικά δεν το έχω και δεν ασχοληθώ τόσο θα έιναι χαμένα λεφτά.. ]
Νομίζω πως τότε που μου είχες πει για την κιθάρα Νίκο ήταν καλή ευκαιρία, αλλά δεν υπήρχε μία... ¨Σ Μπορεί κάποιος να μου δώσει καμιά βοήθεια πάνω στο θέμα ?????

10 comments:

Wise_One said...

Αν και δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος για τέτοιες συμβουλές, θεωρώ ότι καλύτερα να πας σε ηλεκτρική κιθάρα. Αφού στην ουσία αυτή γουστάρεις, μ' αυτή θα καταλάβεις αν θα συνεχίσεις ή όχι.

Σ' αυτά τα χρήματα, πας αναγκαστικά σε Beginner's Set. Είναι καλή φάση νομίζω γιατί και ηλεκτρική παίρνεις, και ενισχυτή και τα υπόλοιπα (παίζει και dvd...). OK ,δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές τα διάφορα set αλλά στην τελική θες κάτι για να ξεκινήσεις.

Τσέκαρε εδώ: http://www.thomann.de/gr/cat.html?gf=guitar_sets&oa=pra

κι εδώ: http://www.dv247.com/search/3822/0/ProductPrice/Ascending/-/1/

Πολύ φοβάμαι ότι άμα πιαστείς, θα πωρωθείς για τα καλά και θα συνεχίσεις... Σκέψου σε τί trip βάζεις τον εαυτό σου :)

Captain_nemo said...

rρε συ με αυτα τα σετ με πορωσες για τα καλα!!! ευχαριστώ ρε συ! ουτε καν ειχε περασει απο το μυαλό μου αυτη η λύση..
Κατέλειξα σε αυτ'ην http://www.thomann.de/gr/thomann_gitarren_set_g13_sunburst.htm?sid=df4507180e06c18ce6961df3ea9af3c6

τι λές????

Wise_One said...

Μου φαίνεται εντάξει πακέτο. Τίμιο για τα χρήματά του. Κοίτα, μπορείς αν θες να κάνεις ερώτηση και στο forum.kithara.gr για να είσαι σίγουρος, δε ξέρω ακόμα τεχνικές λεπτομέρειες για κιθάρες...

Στην τελική πάρτην έτσι. Θα ψηθείς....

Captain_nemo said...

ρε συ και κατι ακομη.. οταν την παραγκειλω θα πληρώσω και άλλα λεφτά για μεταφορικά ή με αυτά τα 98 ειμαι εντάξυ?? επειδη εχεις παρρει κ την δικη σου ετσι νομιζω, ξερεις τι επικρατει με τις μεταφορες?

Wise_One said...

Είναι +20 ευρώ μεταφορικά από thomann γι' αγορές <300 ευρώ. Για dv247 δεν ξέρω ακριβώς, πρέπει να είναι γύρω στα 10 ευρώ.

Captain_nemo said...

ναι το είδα.. τελικα μετά από προτροπή των παιδιών στο forum ποθυ μοπυ έστειλες κατέλειξα στην
[url]http://www.thomann.de/gr/fender_squier_bullet_strat_rw_bk.htm[/url] και για ενισχυτή
[url]http://www.thomann.de/gr/roland_cube15x.htm[/url]
Διπλασιάζεται λίγο το bugget αλλά νομίζω ότι θα χωθώ για τα καλά και αφού είναι έτσι ας το κάνω σωστά! :P

Captain_nemo said...

asxeto to dv247 ti einai?

Wise_One said...

Στο είπα, τα παιδιά εκεί θα σου βρουν καλύτερες λύσεις. Μου έβγαλαν ένα σωρό κιθάρες να δώ...

Κατάστημα όπως το thomann, μόνο που είναι στην Αγγλία. Εν τω μεταξύ, οι τιμές του έχουν αρχίσει να πέφτουν κάτω του thomann επομένως θεώρησέ το μεγάλο ΥΠΟΨΗΝ!!!

Nick said...

Σόρρυ, άργησα να δω ο ποστ. Αλλά νομίζω ότι και ο Wise τα κάλυψε όλα ;)

Απλά για να υπάρχει και η δικιά μου γνώμη εδώ, το δίλημμα ηλεκτρική ή ακουστική απλά δεν υπάρχει. Είναι διαφορετικά όργανα. Αν θες να παίζεις ηλεκτρική μουσική παίρνεις ηλεκτρική. Αν θες κλασσική, συνοδεία κοκ παίρνεις ακουστική.

Μια ηλεκτρική κιθάρα μπορείς να την παίξεις σαν ακουστική (σχεδόν) και να την κάνεις να ακούγεται ωραία και καθαρή (όχι βέβαια τόσο οργανική όσο μια ακουστική), αλλά μια ακουστική δεν μπορείς να την παίξεις σαν ηλεκτρική, ούτε κατά διάνοια.

Αλλά ήδη έχεις περάσει στο επόμενο στάδιο ;)

Captain_nemo said...

yep :P