Friday, September 9, 2011

Το super pc του φτωχού

Μετά από πολύ καιρό που διαβάζω όλους σας να κάνετε upgrade στα μηχανήματά σας ήρθε και εμένα η σειρά μου.. Και μπορώ να πω ότι έφτιαχα ένα πολύ καλό και δυνατό μηχάνημα με μόλις 136 euro συνολικό κόστος..
Σας είχα πει τις προάλες ότι έιχα καταφέρει να φτιάξω ένα pc με κομμάτια που κυριολεκτικά είχα βρει στα σκουπίδια..
Έ λοιπόν κρατώντας το κουτί που είχα, το τροφοδοτικό και τον ένα δίσκο μου, τον άλλο τον έκαψα προχθές σε κάτι πειραματισμούς αγόρασα τα εξής super duper & wow πραγματάκια και το έστισα ξανά από την αρχή δύνοντάς του καινούρια πνοή.
Μητρική Κάρτα τιμή 115 ευρώ
Μνήμη RAM τιμή 21 ευρώ

Βέβαι μπορώ να πω ότι επιδή η κάρτα είναι καινούρια ενώ το κουτί παλιό στην αρχή δεν δούλευε καθώς όπως ανακάλυψα τα 2 εξτρά usb που είχε μπροστά το κουτί την βραχυκύκλωναν έτσι ώστε να μην ξεκινά με τίποτα η κάρτα.. Αφούτο βρήκα και το διόρθωσα έκανα εκκίνηση και έβαλα 64 windows proffesional και μπορώ να πω ότι έιμαι κατεντυπωσιασμένος από την καταπληκτική πληρότητα της κάρτας και της υποστήρηξης του biow που έχει.
Δείτε ένα βίντεο review της κάρτας και του bios και θα καταλάβετε.

6 comments:

Nick said...

Καλορίζικο :)

Captain_nemo said...

ευχαριστώ ρε συ ;)

Nick said...

Η AMD είναι πάντα εγγύηση για τα λεφτά που πληρώνεις ;)

Wise_One said...

Ωραίος ρε φίλε!

Τον δίσκο πως στο καλό τον έκαψες!

Captain_nemo said...

ευχαριστώ ρε συ, δεν τον έκαψα τελικά, έβαλα στο λαπτοπ του αδερφού μου το ISO των windows που είχα, έφτιαξα ένα bootable usb από το pc και τα έκανα boot από το usb..
Εδώ και καιρό έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ cd οπότε όλα τα κάνω από το usb.. Kι ειδικά μιας και τώρα δεν έχω DVD player μου έκατσε κουτί.

Πάντως AMD και ξερό ψωμί, αποδόσεις, αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση και θερμοκρασίες ,έχω πάθει πλάκα για το τι μπορείς να φτιάξεις με τόσα λίγα χρήματα...Αφού μπορώ και παίζω μέχρι παιχνίδια χωρίς extra κάρτα γραφικών.. :D

Niaou niaou said...

poia paixnidia paizeis pes mas se parakalo?bubble bubble?