Monday, August 11, 2008

UBUNTU


Επιτέλους ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα..
Θα εγκαταστήσω τη διανομή Ubuntu για να μπορέσω επιτέλους να μπω και εγώ στον μαγικό κόσμο του Linux-Unix και να δω με τα ίδια μου τα μάτια ποσο καλό είναι και τι δυνατότητες έχει το εν λόγω συστημα..
Μετά από πολύ σκέψη και περισυλλογή, το λέω εδώ και 2 χρόνια έχοντας πρήξει όλους τους φίλους μου, αποφάσισα πως τώρα είναι η καταλληλότερη ευκαιρία να το κάνω και να προχωρήσω.
Όταν έχεις μάθει μια ζωή στα Xp, και έχωντας δουλέψει με όλες τις διανομές, από τα περιβόητα windows 3, 95,98, 2000 και ΧΡ, τα Vista απλά τα αγνοώ, ήρθε η ώρα να δω και την "άλλη πλευρά του φεγγαιού". Εχθές εγκατέστησα το VMware το οποίο είναι μια εικονική μηχανή η οποία σου επιτρέπει να τρέξεις το ubuntu και όποια άλλη διανομή linux θέλεις μέσα από τα Xp. Δεν πρόλαβα να τελειώσω εχθές την εγκατάσταση γιατί είχα ξεχάσει πως δεν έχω κάνει εγκραφήγ στο Power iso το οποίο χρησιμοποιώ για να αποθηκεύσω το Ubuntu... Tεσπα, σήμερα κατέβασα τους κωδικούς και είμαι έτοιμος να προχωρήσω .
Ευχηθείτε μου καλή συνέχεια και να πανε όλα καλα για τί αν το γ....ω δε θα έχω pc για να σας γραφω.....

3 comments:

Anonymous said...

im your favorite reader here!

Anonymous said...

Φίλε μου δεν θα το μετανιώσεις που θα βάλεις ubuntu. Μην φοβάσαι. Η εγκατάσταση δεν είναι τίποτα. Καλό καλοκαίρι! (Όσο απέμεινε)

Captain_nemo said...

το ξέρω , ήδη το έβαλα και έχω ξετρελαθεί....