Friday, August 1, 2008

Διακοπές και επάνοδος 2008


Το ξέρω , το ξέρω.... Είμαι απαράδεκτος.. Ότι και να πείτε θα έχετε δίκιο , μιας και έχω εξαφανιστεί από το κόσμο. Αλλά τι να κάνω. Η χαρά μου με το ίντερνετ από το κινητό έληξε άδοξα μόλις ο μικρός μου αδερφός έπιασε στα χέρια του το εν λόγω τηλέφωνο. Ευτυχώς που έπιασα δουλειά ξανά στο πρακτορείο και μπορώ να επανέλθω και πάλι στα παλιά και γνώριμα λημέρια μου.. Ελπίζω μόνο να μη με ξεχάσατε...

Μόλις τελείωσαν οι διακοπές μου στη Λήμνο και άρχισα τη δουλειά..
Φέτος κατάφερα και πήρα μαζί μου και τους κολλητούς μου και μπορώ να πω , ότι ήταν οι πιο υπέροχες διακοπές της ζωής μου. Μια εβδομάδα αλωνίσαμε όλο το νησί και είδα ότι δεν είχα καταφέρει να δω τα τελευταία 20 χρόνια της ζωής μου που μένω στο νησί.
Περιττό να σας πω ήδη ότι τα παιδιά αν και ερχόμενα με λίγο δισταγμό λάτρεψαν το νησί και ήθελαν να παρατείνουν τις διακοπές τους κι άλλο, αλλά ας όψονται τα εισιτήρια Καλά έλεγα εγώ ότι έπρεπε να σας τα είχα πάρει και να σας τα κάψω , αλλά μου την γλιτώσατε.... ;Ρ
Επειδή σήμερα είναι η πρώτη μέρα μου στη δουλειά , δεν έχω το pc μαζί μου για να σας δείξω μερικές φωτό με ότι είδαμε , αλλά αναμένεται update λίαν συντόμως, και τότε είναι που θα πάθετε πλάκα....
Παιδιά ευχαριστώ για αυτές τις αξέχαστες διακοπές!!!!

υ.γ. Αναμένεται νέα θεματολογία και ανανέωση στο blog από το απόγευμα κιόλας....

1 comment:

Anonymous said...

pragmatika kwsta to nhsi itan teleio kai perasame katapliktika telika kounouse to karavi ala den eixame provlimata ta leme