Monday, July 23, 2012

Απόπειρα να δώσω στοίχο στο Remember Me


   Όλοι ξέρουν πως όσο καιρό έχω το ιστολόγιo αυτό παράλληλα αασχολουμαι και με άλλα πράγματα ακόμη πιο δημιουργικά όπως με το γράψιμο τόσο κειμένων όσο και στοίχω ν και ποιημάτων μιας και το γραψιμο για μένα είναι από τους πιο αποδοτικούς τρόπους που με βοηθούν να εκφραστω.
Ακόμη ξέρετε πως λατρεύω τα κομμάτια του Νίκου και στο παρελθόν έιχα κάνει μια προσπάθεια να φτιάξω μερικά κλιπάκια για μερικά από αυτά τα οποία μου άρεσαν , αν ακαι οι ικανότητες μου απέχουν κατά πολύ από το επαγγελματικό επίπεδο πολλών, αλλά για την κάβλα μας εκφραζόμαστε να το πω πολύ χοντρά.
   Από αυτά τα κομμάτια αυτό που λατρεύω πιο πολύ είναι το Remember me το οποίο σε σχέση με όλα τα άλλα με κάνει να σιγοτραγουδάω στοίχους που μου έρχονται εκείνη την στιγμή. 'Ετσι σήμερα με το που ξύπνησα και τελείωσα με μερικές δουλειές που έπρεπε να κάνω , το έβαλα και με φουλ τα ηχεία άρχιασα να γράφω αυτόματα ακολουθόντας την μουσική, και βγήκε κάτι το οποίο είναι προσωπικό αλλά    αυτό μου ήρθε και είπα να το γράψω.. Νίκο είμαι σίγουρος πως μπορεί να μην σου αρέσει καν , αλλά η μουσική φτιάχνεται για αυτά που βγάζει στον καθένα και στην τελική μπορεί και να σ αρέσει α, απλά είναι μια ευκαιρία να σου δέιξω τι σημαινει για μένα.


This is how I became
everything is cool in my mind i think
but my heart wellcomes all the sorrow of the world inside.

Come and don't forget to remember me, 
everything i spent in this 
and it became dust 
lost in your minds shadows.

Memories and feelings overtake me
memories and anger  are crossing me.
Everything comes and fall with me 
but don't forget to remember me.

For all this time i was close to you 
for all this time my luck run through you
for all this time i was dead inside
never dare to forget about me.

Never come here again  with me 
but don't forget to remember me.
Everything comes and fall with me 
but don't forget to remember me.

Memories have to  become dust now 
while my sun is down
and clouds are covering the sky where i belong.
Death came to take me but he run away 
when he saw my darkest times.

There is something i wanted to share with you 
all my dreams  i wanted to be true 
but i ll never do 
so don't dare to come here again.

I don't care, I don't care, I don't care 
I will devour  all the shadows and i ll clear my sky.
I don't care, I don't care, I don't care 
I will devour  all the sorrow and i ll free myself.

Never come here again  with me 
but don't forget to remember me.
Everything comes and fall with me 
                                                         but don't forget to remember me

For all the darkness
 I have pass trough 
for all the sadness i own
my sky belongs to me 
so its time to forget about me.

Everything comes and rise with me 
so please don't dare  to remember me.


υ.γ.  Μπορεί τα αγγλικά μου να μην είναι τα καλύτερα αλλά αυτό είναι το Remember me για μένα.

5 comments:

Παναής said...

Excellent job,mate !

Captain_nemo said...

Nίκο σ'άρεσε ή μπα?

Ευχαριστω κ.Παναή :D

Nick said...
This comment has been removed by the author.
Nick said...

Outstanding dude :)

Όπως λες οι στίχοι είναι δικοί σου, όπως το νιώθεις!

Και εγώ είχα ένα κουπλέ που γύριζε στο μυαλό μου ;)
http://radikalblaze.blogspot.gr/2010/10/remember-me.html

Wise_One said...

Πολύ καλό! Κι αυτό δείχνει πως μπορεί να σε ταξιδέψει η instrumental μουσική ανεξαρτήτως είδους.

Για παράδειγμα κάθε φορά που γράφει ο Νίκος κομμάτι και το ακούω ολοκληρωμένο, στην 2η, 3η το πολύ ακρόαση έχω φτιάξει ολόκληρη ιστορία στο μυαλό μου :)