Tuesday, June 7, 2011

Linux 4tw !

Τώρα τελευταία έχω χωθεί καλά στον κόσμο του Linux και δεν λέω να βγω με τίποτα. Άρχισα να δουλεύω με το τερματικό΄και μπορώ να πω ότι είναι και γαμώ! sudo apt-get awsomeness!!!
Προσπαθώ να ψήσω και άλλους αλλά με δυσκολία θα έλεγα, αλλά κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό, πού θα πάει;
Βασικά είμαι παιδί που λατρεύει την εικόνα και μπορώ να πω ότι το desktop του ubuntu 10.10 (δεν πάω σε 11.04 γιατί δεν μου αρέσει το unity) είναι παραμετροποιήσιμο όσο δεν πάει.
Ακόμη μέσα σε 5 λεπτά βρήκα πρόγραμμα και άρχισα την λήψη βίντεο από την οθόνη free και ιδού τα πρώτα αποτελέσματα με το xplanetFX ένα πρόγραμμα που μου παρέχει live earth desktop 24 ώρες το 24ωρο με σύνδεση από δορυφόρο και μπορώ να βλέπω όλη την γη με άνεση.
Έχει άπειρα θέματα backround για να διαλέξω και τρομερή ευχρηστία.
δείτε τι εννοώ:


υ.γ. 1 : Το link ΕΔΩ
υ.γ. 2 : Μήπως να το ξανασκεφτείς;

4 comments:

Nick said...

Εγώ θέλω ένα λειτουργικό που να τρέχει τα προγράμματα που χρειάζομαι και μετά να φεύγει από τη μέση. Δε με ενδιαφέρει *καθόλου* να παίζω με το λειτουργικό ;)

Βέβαια όταν αυτό με εμπαίζει είναι άλλο θέμα! Χαχαχα!

Captain_nemo said...

Κάνε όπως νομίζεις. Αν θες windows τότε άστα να τρέχουν και να κολάνε και να μην μπορείς να προστατευτείς. Εγώ την ενημέρωσή μου την έκανα πάντως. :Ρ

Wise_One said...

Nick έτσι όπως τα λες είσαι ακριβώς για Mac! Κάνει αυτά που θες χωρίς πολλά-πολλά! Όχι αυτό που ήθελες ν' ακούσεις ε;

Ρε Κώστα, το unity είναι πανάθλιο ρε συ! Το 'βαλα στo pc στο πατρικό μου, P4@2.4, 1.5GB Ram, 256MB VGA και είναι αργό!!! Ψιλοαργό είναι και το μηχάνημα αλλά δεν το περίμενα κι έτσι.

Captain_nemo said...

δουλεύει σε φουλ 3D οπότε με τα 256 Ram ούτε με σφαίρες δυστυχώς. Εγώ έμεινα πιστός στο 10.10