Tuesday, January 11, 2011

back to bace

καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους και όλες!! Μακάρι το 2011 να είναι πολύ καλύτερο από όλες τις τις προηγούμενες χρονιές και κυρίως από το 2010! Μετά από πολύ καιρό επέστρεψα ξανά στην βάση μου και μπορεσα να συνδεδεθώ στο ίντερνετ , μιας και δυστυχώς ή ευτυχώς ακόμη στο σπίτι μου δεν έχω πρόσβαση.
Τον τελευταίο καιρό έχουν μαζευτεί οι ευθύνες και οι απαιτήσεις και πρέπει να μπούν τα κεφάλια μέσα, μιας και έχω φτάσει 23 χρονών και ούτε πτυχίο έχω πάρει ακόμη ούτε και δουλειά μπορώ να βρω. Νοίωθω ότι είμαι ίσως στην καλύτερη ηλικία της ζωής μου και δεν μπορώ να κάνω τίποτα αποδοτικό , ούτε καν να μπορέσω να συντηρήσω τον εαυτό μου.
Από μικρός έχω μάθει όπως έχω και παλαιότερα πει, να συντηρώ τον εαυτό μου από μικρή ηλικία, αλλά πλέον έχει καταστεί αδύνατον. Βέβαια , όσο και να με παίρνει από κάτω το παλεύω και κάθε μέρα προσπαθώ για το καλύτερο , αλλά όλο και ένα γαμώτο θα ακουστεί από το στόμα μου. Δεν θα επεκταθώ μέρες που είναι όμως πάνω στο θέμα , μιας και δεν μπορεί να γίνει τίποτα προς το παρόν. Θα βρούμε μόνοι μας τις δικές μας λύσεις!
Mε το που γύρισα έφτιαξα ένα καινούριο βιντεάκι για το νησί μου , το οποίο και λατρεύω. Νομίζω πως ίσως να είναι το καλύτερο που έχω κάνει με το νησί. Ελπίζω να σας αρέσει! ;)




υ.γ. Νίκο σύντομα θα κα΄νω και κάποιο από τα υπόλοιπα κομμάτια σου , αλλά μόλις αδειάσω από τις εξετάσεις μου ;)

3 comments:

Nick said...

Καλή χρονιά και καλή τύχη! :)

Ακόμη είσαι 23 ρε συ! Κάποιοι είμαστε πολύ μεγαλύτεροι και νιώθουμε ακριβώς το ίδιο... :(

Υγ1. Καλά μη βιάζεσαι, έχει να πέσει και remix.
Υγ2. Νομίζω είναι base :p

Wise_One said...

We are the youth gone wild ρε!!! Οι άλλοι μας τα κάνουν σκατά αλλά όλο και κάτι θα καταφέρουμε...

Captain_nemo said...

@Nίκος
Είναι σκούρα τα πράγματα και δύσκολα αλλάζουν οι καταστάσεις.. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε έιναι να προσπαθουμε. Όσο για τα κομμάτια , αν έχει και remix τότε θα κανουμε παπάδες, ελπίζω :Ρ
Σωστό το σχόλιο για τον τίτλο , μόλις το εία και θα το διορθώσω ;)
@Wise
Βασίλη μου , καταρχήν πολύχρονος για την γιορτή σου, αν και με 10 μερες καθυστέρηση, αλλά έτσι έιναι όταν δεν έχεις ίντερνετ..
Όσο για το μέλλον μας , το μέλλον μας θα δείξει.. ;)