Wednesday, December 15, 2010

pay them 2

4 comments:

Wise_One said...

Εντάξει... Έχει ένα δίκιο αλλά δε νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να πεις "δεν πληρώνω τους φόρους μου"...

Captain_nemo said...

Εγώ προσωπικά, πύτε δουλειά έχω, ούτε τίποτα στην κατοχή μου, ούτε δήλωση μπορώ να κάνω , οπότε μου είναι το ίδιο και το αυτό, προφανως και είναι δύσκολο ως ακατόρθωτο το να μην πληρώσεις τους ΄φόρους σου , γιατί μετά περιμένει η στενή.. Εγώ προσωπικά κρατάω το κομμάτι που τα χώνει σωστά στους πολιτικούς..

Unknown said...

Ευχαριστώ πολύ που ανεβάσατε κάποια βιντεάκια μας!!

Προφανώς και δε λέμε ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε τους φόρους μας.. Τότε θα γινόμασταν ζούγκλα. Το θέμα είναι ότι και που τους πληρώνουμε, πάλι μας τους ζητάνε ξανά και ξανά.

Ε και στην τελική τέτοιου τύπου βίντεο στηρίζονται στην υπερβολή.

Captain_nemo said...

καλησπερα φίλε μου, θα ανεβάσω κ ι άλλα γιατι η δουλειά που άνετε έιναι πολύ καλή και περνάεικάποια πολύ σωστα μηνύματα. Σε γενικές γραμμ'ες συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα, κι η υπερβολή αυτή που 'ισως να βγάζουν τα κάνει πιο ιδιαίτερα.Συνέχίστε έτσι την πολύ καλή δουλιά που κάνετε!