Sunday, January 23, 2011

THERE IS A WAR GOING ON FOR YOUR MIND


όπως πολύ καλά θα προσέξατε στις τελευταίες μου αναρτήσεις δεν λέω και πολλλά αλλά ανεβάζω υλικό που έχω βρει και μπορώ να πω ότι μου άρεσε τόσο ώστε θεώρησα ότι πρέπει να το δείξω και σε άλλους, χαζεύοντας στο youtube με τις ώρες έχω βρει αφάνταστες δουλειές παιδιών και συνεργείων οι οποίοι έχουν να πουν πολλά και να προσφέρουν πολύ περισσότερο στην νοημοσύνη μας. Κατα καιρούς σκοπεύω να κάνω αφιερώματα σε ότι μου τραβά την προσοχή και αξίζει να το δούμε.
Πρίν από λίγο έπεσα σε αυτό το βιντεάκι το οποίο μπορώ να πω ότι με προβλημάτησε αρκετά και προσπάθησα να το κατανοήσω όσο καλύτερα μπορούσα. Ρίξτε μιασ ματιά:



3 comments:

Nick said...

Πολύ καλό.

Nick said...

Πολύ καλά πράγματα μπορείς να βρεις και εδώ

Captain_nemo said...

το έψαχνα αυτό εδώ και καιρό , αλλά δεν ήξερα πως να το βρω.. 1000 ευχαριστώ ρε συ! πάντως πιστεύω πως σιγά σιγά όλοι θα πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε πέρα από τον ορίζοντα. ;)