Wednesday, November 17, 2010

Αλλαγές

έχοντας να γράψω μέρες μετά από μια σειρά από σηματικά προβλήματα επέστρεψα ξανά στην Καβάλα , όπου και λογικά θα κάτσω μέχρι και τα χριστούγεννα.
Γυρίζοντας άρχισα να ασχολούμε ξανα νε την κιθάρα , όμως εδώ άρχισαν να εμφανίζονται 2 σημαντικά προβλήματα τα οποία μου έχουν κάνει τα μυαλά να γυρίζουν.
Πρώτον μετά το update σε windows 7 x64 bit, παλιά είχα 7 x32 bti, οι drivers για το guitar sig δεν κάθονται και αποφασίζω να βάλω στον ενισχυτή που εδώ και καιρό μου έχει προτείνει ο φίλος Νίκος. Όλα ωραία και καλα μερχρι εδώ, τί γίνεται όμως που ο αδερφός μου αποφάσισε να λιώσει στο lineage και ο μοναδικός διαθέσιμος υπολογιστής του σπιτιού δεν πέφτει ποτέ στα χέρια μου? Ένα θα πω: " Θα κάνω έγγλημα", και για να μην πέσω τόσο χαμηλά με τον μικρό κάνω υπομονή. Έχει περάσει εδώ και πολύ καιρό να πάρω ενισχυτή , αλλά έλα που με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο μένω πάντα στον άσσο χωρίς μία στην τσέπη?
και λίγο πριν φλιπάρω και αρχίσω να κατεβάζω καντήλια εμφανίζεται η σπιτονοικοκυρά μου η οποία σαν απομηχανής θεός μου προσφέρει μια προσωρινή λύση, μου έδωσε την κιθάρα της κόρης της η οποία έιναι δασκάλα κάπου αλλούώστε να έχω να ασχολούμε.
Ένα θα σας πω , το πέρασμα από την ηλεκτρική στην κλασσική, έστω και προσωρινά είναι πολύ περίεργο, η κλασσική είναι πολύ μαλακή κιθάρα, ειδικά αυτό που με παραξενέυει και ακόμη δεν μπορώ να καλοχωνέψω είναι οι 3 πλαστικές χορδές..
ακόμη επειδή το αυτί μου έιναι άμαθο δεν μπορώ να την κουρδίσω όπως την ηλακτρική, της οποίας το κούρδισμα έιναι παιχνιδάκι, οπότε έχω την αίσθηση ότι είναι εντελώς ακούρδιστη.
Πάντως το καλό με την κλασσική είναι πως είναι πολύ πιο εύκολη στον χειρισμό από την ηλεκτρική.


btw πρέπει να κάνω μια συντηρησούλα στην stagg μια από τις επόμενες μέρες

3 comments:

Wise_One said...

Ω-οοοοουυυ... παιδί με lineage κακός συνδυασμός! Αν σε βολεύει η κλασική εντάξει, με λίγη φαντασία παίζει και metal. Στο λέω γιατί έπαιξα palm mutes στο μπουζούκι ενός φίλου :ΡΡΡ

Captain_nemo said...

με πολύ φαντασία θα έλεγα, άστα να πάνε.. Κάποια στιγμή θα καταφέρω να πάρω ενισχυτή αλλα μέχρι τότε θα τα κουτσοκαταφέρνω..

Nick said...

Σίγουρα είναι αδύνατο να μάθεις τεχνοτροπία ηλεκτρικής στην ακουστική, είναι άλλα όργανα. Μπορείς όμως να εξασκηθείς σε συγχορδίες, που είναι και ο λόγος που φτιάχτηκε αρχικά η κιθάρα ;)