Tuesday, October 5, 2010

Συντήρηση κιθάρας SOS


Τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι να πάω για αλλαγή χορδών στην κιθάρα γιατί δεν την ακούω και πολύ καλά, οι χορδές δεν βγάζουν τους ήχους που θα έπρεπε.. Θα το έκανα μετά από τον τρόπο που έδειξε ο Wise μιας κα δεν είναι και τίποτα το δύσκολο όπως είδα, απλά θέλω να δουν λίγο και τα κλειδιά της γιατί μου φαίνονται πολύ χαλαρά και σκέφτομαι να τα αλλάξω , αλλά επειδή είμαι σίγουρος ότι θα μου πιάσουν τον κ___ο , γίνεται να μου προτείνετε κα΄τι αξιόλογο για να τα παραγκέιλω και αν μπορώ να τα περάσω εγώ , Νίκο εδώ σου κάνω πάσα ρε συ αν μπορρείς να με βοηθήσεις σχετικά, γιατί με πιάνει ένα κάτι όταν σκέφτομαι ότι παίζει να μου βγει ο κούκος αϊδόνι.. Αν μπορέιτε να με διαφωτίσεται στο θέμα θα σας χρωστούσα μεγάλη χάρη..
btw στα ηέρια μου έπεσε και μια κλασσική κιθάρα την οποία μου δάνεισαν προσωρινά μέχρι το καλοκαίρι κάτι φίλοι γιατί δεν την χρειάζονταν :D , τελικά νομίζω ότι έχω άστρο μ ου φαίνεται :Ρ

8 comments:

Nick said...

Ρε συ το έφαγε το σχόλιο!;

Captain_nemo said...

μαλλον , από ότι βλέπω.. να φανταστώ ότι ήταν πολλλά?? :S

Captain_nemo said...
This comment has been removed by the author.
Nick said...

Είχα γράψει ένα κατεβατό για τις χορδές... Τι βοήθεια μπορούμε να προσφέρουμε; :)

Captain_nemo said...

Γι τα κλειδια ήθελα να ρωτήσω τις απόψεις σας, αν συμφέρει να αλλάξω για να βαλω καινούρια και που κυμάινονται οι τιμες τους

Wise_One said...

Χεχε, μην ακολουθήσεις το βίντεο με το μαλάκα που διπλώνει τη χορδή, το άλλο δες που είναι πιο εύκολο. Έτσι την πάτησα. Και δες και το ποστ του Νικολάτσις, καλά τα λέει :)

Για κλειδιά προσωπικά δεν ξέρω, αλλά αν δεις ότι χάνει συχνά κούρδισμα, ίσως πρέπει να τα τσεκάρεις. Κι εγώ σκέφτομαι σε κάποια φάση να τ' αλλάξω γιατί χάνει λίγο. Χθες έκανα ΕΝΑ μόνο bend (ντάξει, λίγο στο Θεούλη) κι έχασε κάμποσο... οπότε...

Για τιμές πρέπει να "παίζει". Δηλαδή, θα βάλεις 3+3 κλειδιά (αριστερά και δεξιά), 6 από τη μία... Κατάλαβες; Ρίξε μια ματιά στο thomann να πάρει ιδέες. Αλλά από μάρκες δε ξέρω.

Captain_nemo said...

Στο thomann, σωστά ρε συ , το έιχα ξεχάσει, η κιθάρα έχει 3 & 3 κλειδιά, αν και δεν χάνει τόσο απλά ειναι αρκετά χαλαρά και δεν μου κάνουν πολύ αίσθηση.

Nick said...

Αν δε χάνουν τότε μην τα αλλάζεις. Εκτός αν την ξεκωλιάζεις στα bend ή φοβάσαι μην χάσεις το κούρδισμα στη μέση του live νομίζω δεν πολυαξίζει η αλλαγή τους. [και πάλι ΑΝ δεν έχουν πρόβλημα και χάνουν αβέρτα]

Αυτό που θα άξιζε είναι locking tuners, όπως τα Sperzel Τουλάχιστον έχουν και ένα feature παραπάνω ;)

Αλλιώς http://www.thomann.de/gr/gotoh_sd90mg_nickel.htm