Thursday, October 28, 2010

Τέλος εποχής για ένα Σύστημα

Τα τελευταία χρόνια η ζωή μου περιστρέφεται γύρω από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, μιας και πάντα ήταν το απωθημένο μου , αλλά ποτέ δεν είχα την οικονομική άνεση να αποκτήσω έναν είναι λογικό να μου γίνει εμμονή.
Με τα πρώτα "πολλά" λεφτά που έπεσαν στα χέρια μου πήγα και πήρα τοv πρώτο μου υπολογιστή μιας και τον χρειαζόμουν για τη σχολή.
Το θρυλικό μου λαπτοπάκι αν θυμάστε, πωπωπ τι εποχές και αυτές.. Στην αρχή τον χρησιμοποιούσα μόνο για βασική χρήση , αλλά μετά από ένα χρόνο που ανακάλυψα το ίντερνετ πραγματικά άλλαξαν όλα..
Βέβαια έλιωσα τα τελευταία 3 χρόνια μπροστά από μια οθόνη , και εξελίχθηκα σαν χρήστης. Μετά 'ήρθε και το bloging στην ζωή μου και πέρασαν 3 χρόνια.
Μέσω του blog μου γνώρισα ένα πάρα πολλά αξιόλογα άτομα , όπως ο Νίκος, ο Βασίλης, ο Seventh που δεν ξέρω το όνομά του ακόμη, και τόσοι άλλοι που είτε προσπέρασαν , είτε σταμάτησαν για λίγο και μετά συνέχισαν το δρόμο τους.
Κι όλα αυτά από τον μικρό και ξεπερασμένο μου υπολογιστή. Έχω ξαναπεί ότι δένομαι με αντικείμενα , και ειδικά με αυτά που με συντροφεύουν σε όλες μου τις καλές στιγμές
Και τώρα ήρθε η ώρα του υπολογιστή να με αφήσει , και να τινάξει τα πέταλα.
Και επειδή δεν μου αρέσει να μην σκαλίζω λίγο, εδώ είναι το τι απέμεινε από το παλιό μου σύστημα:


Ελπίζω να μπορέσω να τα χρησιμοποιήσω κάπου, αν και δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις και νομίζω ότι θα μείνουν σε κάποιο κουτί για πάντα..

6 comments:

Nick said...

Lived as a hero died as a legend :)

Από τι πήγε;

Anton said...

Αντώνης :)

Captain_nemo said...

@Νick
χααχαχ ναι, μόνο που τα κομμάτια του έμειναν ενθύμιο .. :Ρ
@seventh
μετά από 2 χρόνια επιτέλους τό έμαθα, χεχεχεχ :Ρ

Captain_nemo said...

@Nick απο σπασμένο jack τροφοδοσίας,

Wise_One said...

Καλά κάνεις και δένεσαι με αντικείμενα, είναι μέρος της διαδικασίας. Εγώ πάλι είμαι αρκετά ασυγκίνητος. Το καλοκαίρι διάλυσα το πρώτο μου pc για κάτι βιδάκια χωρίς δεύτερη σκέψη :Ρ

Captain_nemo said...

καλα , και εγώ όπως είδες το έκανα βίδες , αλλά με συνείδηση :Ρ χαχαχαχ