Wednesday, October 13, 2010

Αγορά e-book reader, πόσο κορόϊδα μας θεωρουν;


Toν τελευταίο καιρό σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ενός e-book reader. Ίσως να πέφτω και εγώ θύμα του χαμού και της μόδας , αλλά θέλω πάση θυσία να αποκτήσω ένα καθώς έχω μεγάλη συλλογή τόσο από ηλεκτρονικά βιβλία όσο και από comics σε ηλεκτρονική μορφή , τα οποία δυσκολεύομαι αφάνταστα να διαβάσω στην οθόνη του υπολογιστή και όπως το κόβω θα πάνε αδιάβαστα. Κρίμα είναι και έτσι κι εγώ βγήκα στο κυνήγι για να βρω ένα καλό e-book..
Να σας πω την αλήθεια μια είναι η συσκευή που με έχει κερδίσει όσο καμία άλλη.
Η συσκευή αυτή λοιπόν αυτή είναι το Kindle της amazon..
Το post αυτό δεν το κάνω για να δείξω την συσκευή , αλλά όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω το "ξύρισμα " που πέφτει όπως λένε και στο χωριό μου στην ελληνική αγορά , καθώς όλες οι γνωστές στο εξωτερικό μάρκες προϊόντων , π.χ. apple ( iphone, ipad, macbook, αν και κατά τη γνώμη μου υπερτιμημένα και πανάκριβα ) , blackberry, e.t.c. πωλούνται στην διπλάσια τιμή στην ελληνική αγορά από ότι στην αντίστοιχη αμερικάνικη. Και το θέμα είναι ότι εμείς τα κορόιδα και τα αγοράζουμε χωρίς να το σκεφτούμε δεύτερη φορά..
Για παράδειγμα , το e-book reader που θέλω να αγοράσω εγώ όπως θα διαπιστώσετε στην Αμερική κοστίζει 189$ το ακριβότερο μοντέλο, ενώ σε γνωστό πολυκατάστημα που άνοιξε πρόσφατα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης κοστίζει 399 Ευρώ!!! Το ίδιο μοντέλο, ακριβώς με τα ίδια χαρακτηριστικά. Αν δε με πιστεύετε τσεκάρετέ το και μόνοι σας ( εννοείτε ότι δεν βάζω link , καθώς μπορεί να θεωρηθεί δυσφήμιση αν και είναι η καθαρή αλήθεια).. Eνω το μοντέλο DX από τα 379$ το πουλάνε 699 ευρώ!!
Και το θέμα μου είναι το πόσο βόδια μας θεωρούν , και το πόσο βόδια είμαστε όντως στα αλήθεια που πάμε και τα αγοράζουμε.
Πριν από λίγο διάβαζα ότι η Amazon.co.uk ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία δωρεάν αποστολής των προϊόντων της σε 17 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Και ερωτώ λοιπόν ο έρμος φυσικός, γιατί να δώσω 400 ευρουλάκια στο κατάστημα που υπάρχει στην Θεσσαλονίκη +20,20 ευρώ πάνε έλα από την Καβάλα , και να μην το παραγγείλω από το site , εφόσον θα μου έρθει χωρίς έξοδα αποστολής.
Οι αγορές επιτέλους ανοίγουν και για μας τους παρακατιανούς Έλληνες όπως βλέπω και μπορούμε να μην είμαστε τόσο θύματα.. 500 ευρώ κέρδος είναι αυτά , και ξέρετε τι είναι σήμερα 200 ευρώ, δεν τα χαρίζεις σε ένα όμιλο έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη.
Και κάτι τελευταίο και κλείνω , αναφερόμενος σε όλες τις επιχειρήσεις που μας πουλάνε σκατά για χαβιάρι, από τη στιγμή που υπάρχει το ίντερνετ να τα φάτε μόνοι σας τα σκατά σας!

2 comments:

Wise_One said...

Βλέπω ακόμα και σήμερα πολύ κόσμο που δε θέλει να κάνει αγορές μέσω Ιντερνετ. Ίσως εκεί στοχεύουν, δε ξέρω. Καταλαβαίνω να υπάρχει μια αύξηση στην τιμή, στα καταστήματα αλλά τόσο πολύ πια είναι γδάρσιμο. Εκτός αν παίζει κάτι άλλο τι να πω...

Captain_nemo said...

Κοίτα, ο μόνος λόγος που πιστεύω πως κρατάει πίσω τις αγορές μέσω ίντερνετ είναι η χρήση της πιστωτικής κάρτας και κατά το πόσο είναι ασφαλής. Ας πούμε εγώ δεν έχω ακόμη και ούτε σκοπεύω να βγάλω πιστωτική , οπότε δεν μπορώ και να αγοράσω από το ιντερνετ. Έχει όμως η κολλητή μου , οπότε μπορώ να της δώσω τα λεφτά και να μου το παραγγείλε αυτή..
Πάντως για το συγκεκριμένω προϊον πέφτει σφάξιμο.