Wednesday, February 3, 2010

Orphaned Land


Όπως έχει φανεί κατά καιρούς μία από τις αγαπημένες μου ασχολίες εκτός από το να λιώνω στο internet είναι να ψάχνω για καινούρια συγκροτήματα.. Μέχρι τώρα έχω βρεί αρκετά , αλλά η τελευταία μου ανακάλυψη είναι οι Orphaned Land (more informations) .. Αν και το συγκρότημα αυτό υπάρχει από το 1991 , μόλις πρόσφατα το έμαθα και μπορώ να πω ότι μου άρεσε ο ήχος του , μιας και δεν έιναι το συμβατικό Μέταλ συγκρότημα αλλά βάζει και ήχους από μέση ανατολή μέσα στα κομμάτια του, κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ μιας και ο ήχος είναι πιο "γεμάτος" και πλόυσιος.. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε με την γνώμη μου , αλλά ρίξτε μια ματιά και ακούστε λίγο.. Περιμένω εντυπώσεις..




2 comments:

Wise_One said...

Χε, για την ακρίβεια αυτά τα 2 τραγούδια τους ξέρω... Δεν είναι μες στα γούστα μου αλλά τουλάχιστον έχουν εντελώς δική τους ταυτότητα... Το δεύτερο τραγούδι είναι φοβερό. Πάντως εγώ όσους ήχους από ανατολή, τους παίρνω από Nile...

Captain_nemo said...

Nile εε? άκουσα , αλλά δεν με ενθουσίασαν και τοσο.. Να σου πω, οι orphaned επειδή είναι ξεχωριστοί μου άρεσαν κυρίως και για τον ήχο αυτόν που βγαζουν.. ;)