Tuesday, February 23, 2010

Αρχισε η ανανέωση...

Επιτέλους άρχισε η εκαθάρηση στους σκληρούς μου, μιας και τους έχω γεμίσει με ένα σωρό σκαρταδούρα... Παράλληλα αποφάσισα να δω αυτά που μου έστειλε o wise για την κιθάρα.. Πολύ πράμα τελικά , θα έχω να σχολούμειγια πολύ καιρό!! Αν και εχω κολήσει σε ένα πράμα, τα tabs με τι θα τα ανοίξω για να τα δω??
Πάντως η ενασχόληση με την κιθάρα καλά κρατεί!! :D
Πάντως μιας και άλλοι άρχισαν τις αναβαθμήσεις στο εσωτερικό του pc , έκατσα και με αρκετό κόπο μπορώ να πω διακόμισα το λαπτοπ με ένα σπρέι και αρκετά σχέδια που έφτιαξα ...
Ρίχτε μια ματια:

Ξεκινάμε από το καπάκι:


Το καπάκι μόλις το έβαψα ολόκληρο:


H μπροστινή επιφάνεια του υπολογιστή:

Λεπτομέρεια μπροστά:


Το καπάκι ολοκληρωμένο:


Αngel & Demon λεπτομέρεια:


Υ.γ. τελικά νομίζω ότι έχω γούστο.. :Ρ

6 comments:

Nick said...

Ωραίο! Μόνο μην μουτζουρώσει!

Captain_nemo said...

thanks, το θέμα ειναι με το μπροστινο καπακι , λογω της χρήσης στο πληκτρολογιο τηα φθαρεί , αλλα τώρα π βρήκα τον τρόπο το χαναβάφω εύκολα.. ;))

Wise_One said...

Niiice!!!

Τα tabs με το Guitar Pro.

Captain_nemo said...

το βρήκα , απλα το κατεβασα απο linux και πηγα ν το δω από εκεί , αλλά μετά το κα΄ταλαβα.. ;ΡΡΡ

Wise_One said...

Και στο linux αν βάλεις το tuxguitar θα μπορείς να τ' ανοίξεις.

Captain_nemo said...

aaaaa καλή φάση! ευχαριστλω ρε συ!! ;)