Friday, February 19, 2010

Νέα εκπομπή!!!!!


Πέρασαν πολλές μέρες από την τελευταία μου ανάρτηση , αλλά ένοιωθα ότι δεν έχω τίποτα καινούριο να πω.. Τον τελευταίο καιρό είμαι σε μια περίεργη κατάσταση , που ενώ αισθάνομαι χάλια δεν ξέρω τι πάει στραβά, ή μάλλον μπορεί και να ξέρω , αλλά δεν θέλω να το δω κατάματα.. Τέσπα, φάση είναι και θα περάσει.. :Ρ
Μετά από πολύ καιρό και αποχή από το ραδιόφωνο αποφάσισα σήμερα και μετά από επιμονή των φίλων μου να κανω καινούρια εκπομπή.. Να πώ την αλήθεια τώρα με τις εξεταστικές και με τα προβλήματα που είχα βγληκα εκτός ρυθμού σε πολλά, αλλά καιρός να ανακ΄τησω τον χαμένο χρόνο..
Οπότε για να μην μακρυγορώ , όσοι αγαπάτε την Rock μουσική και κατ επέκταση και το Metal συντονιστείτε σήμερα στο Ραδιο Σκανδαλιά στις 10 κ μισή το βράδυ.. Η συλλογή έχει ανανεωθεί και προβλέπεται μια σούπερ βραδιά με κομμάτια που αγαπάμε και θέλουμε όλοι να ακούσουμε!! Θα σας περιμένω!!!

6 comments:

Captain_nemo said...

απλά η καλύτερηη εκπομπή που έχω κάνει ποτέ!!!!!

Nick said...

:)

Δεν μπορείς να φτιάχνεις και ένα podcast για να τις ακούμε εν ευθέτω χρόνο;

Wise_One said...

Καλή ιδέα το podcast! Και στο mp3 player μπαίνει, και στο αυτοκίνητο...

Τελικά τί ώρα το λήξατε; Κατά τις 4 παρά 20 κόλλησε ο ΙΕ κι έπρεπε να κάνω επανεκκίνηση. Ε μετά πήγα για ύπνο...

Nick said...

@Wise

ΚΟΛΛΗΣΕ Ο ΠΟΙΟΣ;
ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΕΚΝΟΝ ΒΡΟΥΤΕ;!

[μετά από μια εβδομάδα πρηξίματος για να κάνω κάτι σελίδες να δουλεύουν στον ΙΕ6, όποιος πει ΙΕ μπαίνει στη μαύρη λίστα :@:@:@:@]

Captain_nemo said...

καλή ιδέα το podcast απο την επομενη θα το κάνω,, Νομιζω το είχαμε ξανασυζητήσει αλλά μετά από τόσο καιρό το ξέχΑσα.. Στις 4 το σταμάτησα τελικά.. Πάαντως από τις μπαλάντες κ μετά γινόταν χαμός.. ¨:Ρ
παντως ο Explorer ειναι πασέ , αλλά έλα που η σελίδα είναι λίγο ιδιότρροπη.. αν κ εγώ με το mozila την έχω..

Wise_One said...

ΙΕ μόνο για την εκπομπή φίλτατε Radikal, μόνο και μόνο επειδή δουλεύει καλύτερα μ' αυτόν. Άσε που κάνει και resize το παράθυρο... ΙΕ για την εκπομπή, Φωτιαλεπού για όλα τ' άλλα...